Hvordan afslører man løgn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2015

TNBC

Anonym skriver:

Ok det er jo altså ikke helt brugbart at sige spørg. Det er prøvet.

Fordi det er sket før uden at jeg har opdaget det.

Det kunne du jo have skrevet i startindlægget.

Men det ville være lettere, hvis vi vidste hvad det var for en løgn.

Om der måske andre der ville kende til løgnen?

Hvilke tegn der er?

Du siger at det er sket før, men at du ikke vidste det, men du kender til det nu? Hvordan blev det opdaget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

Anonym trådstarter

Han var utro og løj om det.

Nu skal der ikke så meget til at jeg får mistillid til ham. Derfor går det ikke bare at spørge.

Anmeld

23. februar 2015

Newsence

Anonym skriver:

Han var utro og løj om det.

Nu skal der ikke så meget til at jeg får mistillid til ham. Derfor går det ikke bare at spørge.

Ok det er lidt samme situation som jeg er i. Min mand var også utro... Her mener jeg godt du kan forlange 100% åbenhed for en stund.. Efter min mand var utro fik jeg ( efter hans forslag) adgang til alt... Jeg fik en ekstra app så jeg havde hans Facebook på min mobil. Jeg fik en app så jeg kunne se hvor hans mobil var og koder til alt.. Og ikke så meget som et løftet øjenbryn når jeg tog hans telefon og tjekkede den.. Men det er vigtigt at give slip igen... Men på denne måde kunne tillid ske i mit tempo og det hjalp.. Idag har jeg ingen af de to Apps mere og tjekker aldrig mobil, men han rækker mig den tit da HAN gerne vil have jeg ved hvad der bliver skrevet om med andre...

men det er svært at give slip... Jeg vil anbefale at I snakker om noget ligne til jer.. Og jo som utro part må man altså finde sig i mistillid... Det tager 1 sek at bryde en tillid men det tager 1 år at bygge den op igen... Det er ultimativt HANS ansvar at bygge din tillid op igen og det er ultimativt DIT ansvar at lade ham gøre det... 

Så du må forlange hvad du har brug for og ja så kan man altså godt sige; du har brudt min tillid før og nu føler jeg noget... Og så må han sgu være åben og gøre hvad han kan for at overbevise dig om at det ikke er sådan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.