Hvordan afslører man løgn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.331 visninger
12 svar
15 synes godt om
22. februar 2015

Anonym trådstarter

Hjælp mig lige piger. Jeg er næsten 100% sikker på, at min mand lyver om noget... Kan ikke sove.

Hvordan kan jeg afsløre ham?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2015

AlberteSophie

Spørg ham, han er din mand..

Anmeld

22. februar 2015

Loa

Øv du har det sådan. Det er ikke noget du kan spørge ham om? 

Hvorfor tror du han lyver om noget?

Anmeld

22. februar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Hjælp mig lige piger. Jeg er næsten 100% sikker på, at min mand lyver om noget... Kan ikke sove.

Sig det, som det er - han er din mand, så I bør kunne snakke helt ærligt om alt 

Anmeld

22. februar 2015

Anonym trådstarter

Ok det er jo altså ikke helt brugbart at sige spørg. Det er prøvet.

Fordi det er sket før uden at jeg har opdaget det.

Anmeld

22. februar 2015

Lililili

Anonym skriver:

Det måske lidt svært at hjælpe, uden at kende noget til løgnen og historien. Men håber det bedste for jer. 

Anmeld

22. februar 2015

Newsence

Mit råd vil være at du mærker efter. Hvorfor er du sikker? Når du har lokaliseret grundende så skriv dem ned. Gerne episoder der har givet dig tvivl. Og så må du forsøge at gå tilbage og undersøge sagen( uden at gå over jeres fælles grænse Eks ikke kigge hans Facebook eller mail med mindre det er noget du plejer at gøre) og så må du præsentere han for hvad du har. Det er nok nemmere for ham at be eller afkræfte hvis du har noget konkret med om ikke andet så de episoder der har givet dig følelsen..

Anmeld

22. februar 2015

modesty

Ok det er jo altså ikke helt brugbart at sige spørg. Det er prøvet.

Fordi det er sket før uden at jeg har opdaget det.

Hvordan skal vi kunne svare på hvordan du afslører ham når vi intet aner om hvad det er han skulle lyve om? Du bliver jo nødt til at give noget mere information om situationen. Hvad er det du mistænker? Og hvorfor mistænker du?

Anmeld

22. februar 2015

Mette Jørgensen - Mammashop

Jeg har lært et godt ordsprog der hedder "Hvis man er i tvivl - så er man ikke i tvivl"....

Konfronter ham med det - du har nok desværre ret....

Anmeld

22. februar 2015

ekebiv

Følg mavefornemmelsen, min erfaring er i hvert fald at den sjældent tager fejl ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.