Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2015

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Ej hvor klamt, jeg ville ganske enkelt tage kontakt til kommunen, man kan i min verden ikke være en ordenlig forældre når man render og ryger hash på den måde. Det er ikke okay. Og så lige i samme vending gøre dem opmærksom på hendes kæreste der altså bor hos hende, det er jo socialbedrageri hvis hun står som enlig.

Jeg ville ikke tage den med hende, det tror jeg ærlig talt ikke der vil komme noget godt ud af foruden en sur og sikkert ubehagelige nabo og nabo strid. Folk som hende er ofte ikke folk der er til at snakke med om ting som det her. 

jeg tror heller ikke der ville komme noget godt ud af det, kort efter vi flyttede ind stod hendes datter på Ca 11 år og en veninde og legede skrig konkurrence lige efter de havde set mig putte babyen, da jeg så pænt bad dem om at dæmpe sig eller gå ud på legepladsen hørte moren det og kom ud og råbte at så kunne min unge jo bare sove på et andet tidspunkt  

derfor regner jeg heller ikke med at der ville komme noget godt ud af at snakke med hende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2015

migxher

Anonym skriver:

jeg tror heller ikke der ville komme noget godt ud af det, kort efter vi flyttede ind stod hendes datter på Ca 11 år og en veninde og legede skrig konkurrence lige efter de havde set mig putte babyen, da jeg så pænt bad dem om at dæmpe sig eller gå ud på legepladsen hørte moren det og kom ud og råbte at så kunne min unge jo bare sove på et andet tidspunkt  

derfor regner jeg heller ikke med at der ville komme noget godt ud af at snakke med hende 

Nej puha, hold du dig hellere væk fra hende! Så ville jeg klart tage kontakt til kommunen omkring hendes ryge hash. 

Anmeld

22. februar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Okay - tror ikke jeg ville sige noget til hende efter jeg har læst denne beskrivelse.

Anmeld

22. februar 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Okay - tror ikke jeg ville sige noget til hende efter jeg har læst denne beskrivelse.

Nej jeg skulle nok havde skrevet det i start indlæget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.