Vi (mor far barn 2 år dg baby 4 måneder) har boet i vores lejede rækkehus i 4 måneder lige om lidt og er rigtig glad for at bo her, vi boede i et mindre rækkehus før det i samme område
men vores nabo, en "enlig mor" hvor kæresten bor der uden at bo der, hvis i forstår... med 3 børn et er at de larmer, det gør børn jo... men jeg kan ikke høre når min mand går ned af trapperne, men jeg kan høre at naboen både tramper op og ned af trapperne, og at hun skriger af børnene
der er 1 1/2 meter imellem vores hoved døre, og det stykke er overdækket og adskilt af et lille hegn, der har stået der før vi flyttede ind... og da der er overdækket er det jo et perfekt sted at havde vores lille baby på 4 måneder til at sove, ja faktisk det eneste sted barnevognen kan stå tørt og i nogenlunde læ
men vi har så fundet ud af at vores nabo (moren) næsten hver morgen/ formiddag står der ude og ryger hash
også imens hun har børnene hjemme, og imens vores lille datter står ude og sover!? Også inden hun skal på job, hun er pædagog i en steiner børnehave
først troede jeg det var hendes kæreste der røg, men vi har nu "taget" hende i det et par gange, hvor hun bare vender ryggen til os og ryger videre, også selvom jeg kommer ud med vores den store på 2 der skal i vuggestue... vi har dog aldrig sagt noget omkring det, da hun allerede enormopfører sig ret mærkeligt over for os
der hvor vi boede før, i en anden blok var vores nabo et ældre hippie par, der også røg men de gjorde det aldrig hvis barnevognen stod ude, og tog altid hensyn, ja de skændes en gang i mellem højlydt men der skulle faktisk ret meget til at man kunne høre det inden for, det var som regl kun når vi mg de havde åbne vinduer samtidig, for her er rimeligt godt isoleret og det er et rimeligt nyt byggeri under 20 år gammelt
er sgu lidt rådvild, og ved ikke hvad vi skal gøre eller sige 
det er muligt at være anonym når man svare