Kan man godt være gravid uden symptomer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Bare du tisser på den der pind, gær du intet galt. Mine var negative og så positive den første uge 3+0 til uge 4+0, så prøv, heller tag en test end at gå og tænke på det (: 

Jeg har prøvet for 2-3 dage siden og igår også, hvor den viste negativ.. Måske må jeg bare vente til på mandag, så jeg kan tage til lægen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2015

April-baby

Anonym skriver:

Jeg har prøvet for 2-3 dage siden og igår også, hvor den viste negativ.. Måske må jeg bare vente til på mandag, så jeg kan tage til lægen? 

Eller os tænker du så meget på det, at du påvirker din mens (:

Anmeld

21. februar 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Eller os tænker du så meget på det, at du påvirker din mens (:

Åh nej, der kan også være det, ja 

Anmeld

21. februar 2015

April-baby

Anonym skriver:

Åh nej, der kan også være det, ja 

Det hårdt, prøvede det selv de to første måneder, hver gang testen var negativ var det som at få en hammer lige i hovedet :/. Så jeg opgav på en måde at vi skulle blive forældre, speciel da jeg begyndte at pletbløde i den måned jeg blev gravid, det gør åbenbart meget at lade vær med at tænke på det. Lyder lidt underligt,

Anmeld

21. februar 2015

HappyOne

Anonym skriver:

Hej derude!

Kan man godt være gravid, uden at have symptomer på det? Er der nogen af jer, som ikke har haft symptomer på det?

Jeg føler lidt aktivitet i underlivet, men det er måske fordi at jeg bare så gerne vil være gravid.. det er min 33 dag uden menstruation og føler mig oppustet og skeden producerer slim i stedet for blod.. 

Jeg er først begyndt at få alle symptomerne nu, jeg er 8+5 og opdagede min graviditet 3+4, fordi jeg havde en fornemmelse om at nu var det lykkedes  

Anmeld

21. februar 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Det hårdt, prøvede det selv de to første måneder, hver gang testen var negativ var det som at få en hammer lige i hovedet :/. Så jeg opgav på en måde at vi skulle blive forældre, speciel da jeg begyndte at pletbløde i den måned jeg blev gravid, det gør åbenbart meget at lade vær med at tænke på det. Lyder lidt underligt,

Det vildt hvordan tanker kan påvirke kroppen.. Det ligesom min kæreste, han kom i mig i denne måned, 4 dage før ægløsning.. den her ene og første gang han kom, da var han træt og lige vågnet. Så han tænkte slet ikk over noget.. men alle andre gange vi prøvede, da kunne han ikke komme fordi at han tænker hele tiden.. 

Anmeld

21. februar 2015

Anonym trådstarter

SkalVæreMor2015 skriver:

Jeg er først begyndt at få alle symptomerne nu, jeg er 8+5 og opdagede min graviditet 3+4, fordi jeg havde en fornemmelse om at nu var det lykkedes  

Hvor mange gange har i forsøgt?

Jeg håbede/troede at jeg kunne blive gravid, den første gang min kæreste kom i mig. Det var 4 dage før ægløsning og den eneste gang det lykkedes ham.. Jeg ved, at chancen for det er meget lille .. men tænker bare.. jeg er 21, kunne det ikk så lykkes? 

Anmeld

21. februar 2015

April-baby

Anonym skriver:

Det vildt hvordan tanker kan påvirke kroppen.. Det ligesom min kæreste, han kom i mig i denne måned, 4 dage før ægløsning.. den her ene og første gang han kom, da var han træt og lige vågnet. Så han tænkte slet ikk over noget.. men alle andre gange vi prøvede, da kunne han ikke komme fordi at han tænker hele tiden.. 

Ja det er utroligt, da jeg så blev gravid ville jeg ikke tro på det, for havde jo blindt mig selv ind at jeg var gravid :/. 

Måske i skulle tage en tur et sted hen i en weekend, vi tog til København i sommers, og der blev jeg så gravid . Fordi ingen SF is tænkte på det, vi hyggede os og havde det sjovt hele ugen, så glemmer man det " måske " (:

Anmeld

22. februar 2015

HappyOne

Anonym skriver:

Hvor mange gange har i forsøgt?

Jeg håbede/troede at jeg kunne blive gravid, den første gang min kæreste kom i mig. Det var 4 dage før ægløsning og den eneste gang det lykkedes ham.. Jeg ved, at chancen for det er meget lille .. men tænker bare.. jeg er 21, kunne det ikk så lykkes? 

Jeg er 21 og det lykkedes efter 7 mdr. Det tager normalt op til 1 år  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.