Kan man godt være gravid uden symptomer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.805 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej derude!

Kan man godt være gravid, uden at have symptomer på det? Er der nogen af jer, som ikke har haft symptomer på det?

Jeg føler lidt aktivitet i underlivet, men det er måske fordi at jeg bare så gerne vil være gravid.. det er min 33 dag uden menstruation og føler mig oppustet og skeden producerer slim i stedet for blod.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2015

Mille123

Anonym skriver:

Hej derude!

Kan man godt være gravid, uden at have symptomer på det? Er der nogen af jer, som ikke har haft symptomer på det?

Jeg føler lidt aktivitet i underlivet, men det er måske fordi at jeg bare så gerne vil være gravid.. det er min 33 dag uden menstruation og føler mig oppustet og skeden producerer slim i stedet for blod.. 

Lyder meget som mit forløb. Jeg havde dog en smule brystspændinger i starten, men det er stort set det. Og øget mængde udflåd har jeg også ligesom dig. Jeg havde også minimum af kvalme. Og passer stadig fint mine almindelige bh'er her 24+2 -  så jeg var tit i tvivl om der var en en bebs i maven, pga manglende symptomer

ingen gravidieter er ens

Anmeld

21. februar 2015

April-baby

Min mor havde ingen symptomer med mig, så det kom bag på hende at hun var gravid (: 

Anmeld

21. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har ikke engang brystspændinger.. Kan bare ikke spise særlig meget og får lidt kvalme, når jeg spiser.. Jeg føler mig så oppustet, som om jeg har menstruation, men uden at bløde 

Anmeld

21. februar 2015

April-baby

Anonym skriver:

Jeg har ikke engang brystspændinger.. Kan bare ikke spise særlig meget og får lidt kvalme, når jeg spiser.. Jeg føler mig så oppustet, som om jeg har menstruation, men uden at bløde 

Hvor langt vil du være?

Anmeld

21. februar 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Hvor langt vil du være?

Hvis jeg er igang med uge 5, medregnet min menstruation ..  4+5 tror jeg det så hedder? 

Anmeld

21. februar 2015

April-baby

Anonym skriver:

Hvis jeg er igang med uge 5, medregnet min menstruation ..  4+5 tror jeg det så hedder? 

Så tag en test (:

Anmeld

21. februar 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Så tag en test (:

Jeg tør næsten ikke, jeg er bange for at den bliver negativ.. Prøvede for 2-3 dage siden, hvor den blev negativ. Ved ikke om jeg gør noget forkert når jeg tager testen?  

Anmeld

21. februar 2015

April-baby

Anonym skriver:

Jeg tør næsten ikke, jeg er bange for at den bliver negativ.. Prøvede for 2-3 dage siden, hvor den blev negativ. Ved ikke om jeg gør noget forkert når jeg tager testen?  

Bare du tisser på den der pind, gær du intet galt. Mine var negative og så positive den første uge 3+0 til uge 4+0, så prøv, heller tag en test end at gå og tænke på det (: 

Anmeld

21. februar 2015

Beem82

Anonym skriver:

Hej derude!

Jeg har lige testet positivt og jeg har ingen symptomer overhovedet udover en lille smule "murren" i underlivet. Intet derudover! Og stregen var meget tydelig! Så det kan godt lade sig gøre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.