Naboer, fest og larm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2015

mor88

Hvis det er boligselskab så sender i en klage, det er ikke viceværterne der uanset hvad har nogen bemyndigelse i at sige noget til dem. 

Sker der endnu ikke noget så begynd at kontakte politiet når det er rigtig slemt, altså når de larmer efter kl 00.00. Med hensyn til deres vaskemaskine kan i nok ikke gøre så meget, andet i kan gøre er at flytte.. Jeg har selv været og er stadig til tider rigtig træt af vores overboer der larmer godt i weekenderne, men vi må affinde os med det indtil vi kan flytte herfra... 

Der står en linje i reglementet omkring at brug af vaskemaskine er forbudt imellem kl 22 og 06, og derfor burde de jo overholde det? Og ikke vaske tøj kl 02 om natten, vel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2015

mpr

mor88 skriver:

Der står en linje i reglementet omkring at brug af vaskemaskine er forbudt imellem kl 22 og 06, og derfor burde de jo overholde det? Og ikke vaske tøj kl 02 om natten, vel?

Måske ikke, men tror virkelig ikke der bliver gjort noget ved det, og man kan ikke rigtig ringe til politiet over en vaskemaskine der larmer? 

Men evt lig en seddel i deres post kasse hvor i venligst beder om at de finder tidligere tidspunkter at vaske på, uden at virke anklagende og slet ikke bruge den der "det må i ikke for det står i regelerne!" for tror de stille sig endnu mere på bagben så. 

Anmeld

21. februar 2015

linea hansen

mor88 skriver:

Hej piger

Jer der bor i lejlighed, hvad gør i med larm fra naboerne?

Vi har overboer, der aldrig overholder eller har overholdt reglementet for beboelsen, og vi er nu ved at være godt trætte af dem...

støvsugning og tøjvask med deres meget larmende maskine bliver typisk afviklet imellem kl 22 og 03, og der er højlydte fester næsten hver fredag med efterfølgende fest lørdag morgen/formiddag. Musikken kører helst så højt som muligt, de tramper, hopper og skriger. Ingen hæmninger overhovedet. Jeg har en enkelt gang været oppe for at klage, fordi vores datter endnu ikke var faldet i søvn kl 23 pga larmen, som hun var rigtig bange for. Jeg gik derfor derop og bad dem pænt om at skrue ned og forklarede dem at man ifølge reglementet ikke skal genere naboerne med larm og at der skal være stille kl 22(også vedr. tøjvask mm.). Dette blev besvaret med endnu mere larm og trampen, så jeg har ikke turdet være deroppe og klage igen da jeg er bange for konsekvenserne

Hvad gør man lige med sådanne naboer? Vores vicevært er pænt ligeglad.

Nu har jeg ikke larmende overbo eller underbo da de begge er gamle kvinde men vi har en ungdomsbolige lige foran vores værelse plus vores datters værelse og de larmer med højt musik og grene bom bom musik min mand blev træt af det en dag da de spillede så højt at vi engang kunne høre vores tv som var skrude op på 25 og det er højt så min mand ringede til politiet de ville til at starte med ikk gøre nåede ved det 

ind til han sagde hvis de ikk kommer gik han selv over og klippede ledningerne over så kørte de meget hurtigt ud og siden har der ikk været nåede ��

Anmeld

21. februar 2015

KatjaBN

Før i tiden holdte min kæreste og jeg, fest 2 gange om måneden fester/ eller bare hørte lidt højt musik .. Og det syntes jeg også der skal være plads til

Men syntes helt klart du ska gå der op, en hverdag, tage en snak med dem, uden at "pege" fingere, af hva man må og ikke må. Fordi det er voksene mennesker, og der er da bare ikk noget værre end, hvis der står en og "hæver" sig over en!? 

Og lad hver med at skrive en  "anonym" sedl til dem, fordi det er bare pisse irreterende at modtage sådan en og de ved sikkert den er fra jer alligevel  

men altså, syntes sku også man ska have lov, til at holde fest/ hører højt musik. Selvfølgelig ikke hver fredag-lørdag. Men det unge mennesker,

men lytter de slet ikke, må man gå videre med det jo

Anmeld

21. februar 2015

Mami

Klag til udlejer - også over vaske maskinen.

vi har samme regel her og der havde min overbo lidt svært at "huske" så først mindede jeg har ham selv om det og jo jeg brugte sætningen " det står i reglementet" og så er jeg da egentlig ligeglad med om han følte sig nedsat, han kunne da selv have læst reglerne og opført sig efter dem som en voksen person!  Det virkede ikke, så til sidst klagede jeg til bolig selskabet over det og nogle andre ting (meget højlydte sexlege, ikke så fedt mist under Disney show) og siden har det været ro  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.