Hjælp mig lige (med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2015

Kløver

Sijac skriver:

Okay så forstod jeg det første gang, var bare ikke let sikker 

Men jeg er med på at det test der viser en streg ikke er positiv, men tænker at jeg må have haft min æl inden jeg tid testen da den absolut i ter LH viser i dag?

Ingen af dem er positive og hvis du ikke tester hver dag er det ikke til at vide om den har været der i de dage hvor du ikke testede eller kommer i løbet af de næste par dage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2015

Kløver

Sijac skriver:

Så fordi jeg ikke gør det hver dag, så skal jeg ikke bruge æl teste?

Du bliver ihvertfald ikke meget klogere end hvis du tager dem sporadisk. For at få noget viden om æl, skal man teste hver dag 

Anmeld

20. februar 2015

Sijac

Årgangs Mor skriver:

Ingen af dem er positive og hvis du ikke tester hver dag er det ikke til at vide om den har været der i de dage hvor du ikke testede eller kommer i løbet af de næste par dage 

Det er jeg klar over, men det er meget smart at få en indikator for, hvornår jeg bør teste næste måned.

Og det har jeg så nu.

Anmeld

20. februar 2015

Sijac

Årgangs Mor skriver:

Du bliver ihvertfald ikke meget klogere end hvis du tager dem sporadisk. For at få noget viden om æl, skal man teste hver dag 

Og det giver også god mening, men jeg syntes da at den anden måde var en mega dårlig måde at formulere det på. Det var mange måder hvorpå jeg ville have skrevet det 'pænere', end bare at skrive at man så slet ikke bør teste.

Du formåede da på en pæn og ligetil måde, at forklare mig hvorfor det ikke gav mening at teste hveranden dag 

Anmeld

20. februar 2015

Kløver

Sijac skriver:

Og det giver også god mening, men jeg syntes da at den anden måde var en mega dårlig måde at formulere det på. Det var mange måder hvorpå jeg ville have skrevet det 'pænere', end bare at skrive at man så slet ikke bør teste.

Du formåede da på en pæn og ligetil måde, at forklare mig hvorfor det ikke gav mening at teste hveranden dag 

okay 

håber ihvertfald det er nemmere næste mdr hvis ikke der er gevinst 

kan så også varmt anbefale de digitale  

Anmeld

20. februar 2015

S*DD

Sijac skriver:

Endnu en om ægløsning ����

Jeg havde min menstruation den 4. februar og frem til den 9.

Vi havde sex i mandags og i onsdags tog jeg den 1. ægløsningstest (billedet hvor der er en streg) og for lidt siden tog jeg nummer 2.
Vi havde sex for 3 timers tid siden men tænker ikke, at det kan fremprovokere en fuldstændig negativ test?!

Altså jeg tænker 2 scenarier;
1 - tidlig ægløsning
2 - slet ingen ægløsning ?

Hvad tænker i?

Mine var meget svingende hele måneden. Sådan kunne mine også se ud for så at blive positiv en uge efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.