Follikel størrelse + iui + hjælp + trøst mig :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2015

Os&lilledig

Der havde været ægløsning  

men men de regnede ikke med at det var vildt længe side, da man stadig kunne se folliklen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2015

larven

Os&lilledig skriver:

Der havde været ægløsning  

men men de regnede ikke med at det var vildt længe side, da man stadig kunne se folliklen.. 

Mine vokser ret langsomt.det behøver bestemt ikke være negativt, at du har haft ægløsning.det har jeg også altid haft når jeg er blevet insemineret og jeg er blevet gravid 2 gange på den måde��held og lykke

Anmeld

20. februar 2015

Os&lilledig

larven skriver:

Mine vokser ret langsomt.det behøver bestemt ikke være negativt, at du har haft ægløsning.det har jeg også altid haft når jeg er blevet insemineret og jeg er blevet gravid 2 gange på den måde��held og lykke

Mine voksede så vanvittig hurtigt denne gang, at de ikke kunne styre der. Åh hvor jeg håber at det ikke var for sent <3

Anmeld

20. februar 2015

BigHope13

Jeg kan simpelthen ikke huske str på de to follikler jeg havde men de var omkring og over 20 mm ,men skulle tage æl sprøjte om aftenen og kl 11 dagen efter skulle jeg insemineres, men der var begge follikler blevet frigivet og han kunne ikke se dem nogle steder. Han fortsatte dog insemineringen og sørme om ikke æg og en lille sæd soldat mødtes, for idag har jeg en søn på 15 måneder tro på det... Vi krydser fingre 

Anmeld

20. februar 2015

et-ønske

Ro på - bevar optimismen 

i har vel lavet noget hjemmearbejde også  

kan ikke huske størrelsen på det, men mig havde de ikke spået gode chancer - men der var åbenbart to gode æg, for jeg har et hold tveæggede tvillinger på 9 mdr idag 

Anmeld

21. februar 2015

Os&lilledig

BigHope13 skriver:

Jeg kan simpelthen ikke huske str på de to follikler jeg havde men de var omkring og over 20 mm ,men skulle tage æl sprøjte om aftenen og kl 11 dagen efter skulle jeg insemineres, men der var begge follikler blevet frigivet og han kunne ikke se dem nogle steder. Han fortsatte dog insemineringen og sørme om ikke æg og en lille sæd soldat mødtes, for idag har jeg en søn på 15 måneder tro på det... Vi krydser fingre 

Nu græder jeg.. Sikke en fantastisk og  dejlig historie <3  

tusind tak for jeres input de damer.. Det er godt nok en følelses mæssig tur. 

Anmeld

21. februar 2015

Os&lilledig

et-ønske skriver:

Ro på - bevar optimismen 

i har vel lavet noget hjemmearbejde også  

kan ikke huske størrelsen på det, men mig havde de ikke spået gode chancer - men der var åbenbart to gode æg, for jeg har et hold tveæggede tvillinger på 9 mdr idag 

Intet hjemmearbejde, som kan lave børn i hvert fald.. Min kvindelige kæreste kan desværre ikke gøre mig gravid uden hjælp  

Anmeld

22. februar 2015

et-ønske

Os&lilledig skriver:

Intet hjemmearbejde, som kan lave børn i hvert fald.. Min kvindelige kæreste kan desværre ikke gøre mig gravid uden hjælp  

Uhhhhh sorry 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.