Follikel størrelse + iui + hjælp + trøst mig :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.377 visninger
17 svar
4 synes godt om
19. februar 2015

Os&lilledig

Oh er så nevøs..!! 

I tirsdags var min follikel 15-16 mm. Tog den ægløsende sprøjte i nat og skal insemineres i morgen.. 

Det er altså gået 3 døgn fra 15-16 mm til inseminering. 

Nu er jeg bare virkelig ked af det og bange for at min follikel er sprunget naturligt pga. Størrelsen og at min inseminering i morgen er helt ligegyldig fordi ægget har været frigivet for længe   

hvor hurtigt voksede jeres..? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2015

esioul

Os&lilledig skriver:

Oh er så nevøs..!! 

I tirsdags var min follikel 15-16 mm. Tog den ægløsende sprøjte i nat og skal insemineres i morgen.. 

Det er altså gået 3 døgn fra 15-16 mm til inseminering. 

Nu er jeg bare virkelig ked af det og bange for at min follikel er sprunget naturligt pga. Størrelsen og at min inseminering i morgen er helt ligegyldig fordi ægget har været frigivet for længe   

hvor hurtigt voksede jeres..? 

Det lyder da ganske normalt? 

Jeg blev på et tidspunkt scannet hvor den var 21,5 mm. fik direkte æl sprøjte og blev insemineret dagen efter. 

De vokser ca. 2 mm i døgnet. 

Anmeld

19. februar 2015

Os&lilledig

esioul skriver:

Det lyder da ganske normalt? 

Jeg blev på et tidspunkt scannet hvor den var 21,5 mm. fik direkte æl sprøjte og blev insemineret dagen efter. 

De vokser ca. 2 mm i døgnet. 

Men springer den ikke naturligt ved de 20 mm..? Ca..? Det er jo Idag den så er 20 :/ 

Anmeld

19. februar 2015

esioul

Os&lilledig skriver:

Men springer den ikke naturligt ved de 20 mm..? Ca..? Det er jo Idag den så er 20 :/ 

Min var ikke sprunget ved 21,5 

Er sikker på de har styr på det. de har gjort det mange gange før

Anmeld

19. februar 2015

Os&lilledig

esioul skriver:

Min var ikke sprunget ved 21,5 

Er sikker på de har styr på det. de har gjort det mange gange før

Vi har lige været igennem en provokeret abort, da det lille hjerte stoppede med at slå.. Så det er så kæmpe stort at være igang igen. Så det må bare ikke være en fiasko <3

Anmeld

19. februar 2015

esioul

Os&lilledig skriver:

Vi har lige været igennem en provokeret abort, da det lille hjerte stoppede med at slå.. Så det er så kæmpe stort at være igang igen. Så det må bare ikke være en fiasko <3

Kender det alt for godt. Men vi bliver bare nød til at tro på de gør det bedste for os 

Anmeld

19. februar 2015

Os&lilledig

esioul skriver:

Kender det alt for godt. Men vi bliver bare nød til at tro på de gør det bedste for os 

Ja vi må så. Men pyha da..!! De ville gerne så tæt på 20 mm som muligt, da det var sådan en størrelse der gjorde mig gravid sidst.. Er bare SÅ bange for at vi er 1 døgn bagud.. 

For hvis den vokser 2 mm i døgnet. Så er vi oppe på 22 mm i morgen.. Og det er kriminelt, for så er det naturlig ægløsning :p 

Anmeld

20. februar 2015

Mulle0802

Har du ikke fået noget som nedreguler din normale cyklus? Så går sprøjten vel ind og overruler? Lad os høre hvordan det går senere. 

Anmeld

20. februar 2015

Os&lilledig

Mulle0802 skriver:

Har du ikke fået noget som nedreguler din normale cyklus? Så går sprøjten vel ind og overruler? Lad os høre hvordan det går senere. 

Ikke med IUI.. Der er det bare når folliklen vurderes stor nok, så ægløsende sprøjte og så inseminering.. Skal nok skrive hvordan det gik. Men NØJ hvor er jeg nervøs! Ægget er jo kun "frugtbart" i 24 timer. Så er pisse bange for at det er frigivet før vi overhoved har noget sæd at prøve med.. 

Anmeld

20. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Os&lilledig skriver:

Ikke med IUI.. Der er det bare når folliklen vurderes stor nok, så ægløsende sprøjte og så inseminering.. Skal nok skrive hvordan det gik. Men NØJ hvor er jeg nervøs! Ægget er jo kun "frugtbart" i 24 timer. Så er pisse bange for at det er frigivet før vi overhoved har noget sæd at prøve med.. 

Kæmpe 

Ønsker for dig at denne gang er lykkens gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.