Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
MT86 skriver:
Nu er det nr 3 jeg venter. Og vi sagde det før Nakkefoldscanning til vores forældre.
Ved de to andre kunne min mor tie stille, men fandt ud af i denne at min mor har sagt det til flere uden jeg vidste det! Der blev jeg sgu sur!!
Ved ikke hvorfor hun gjorde det men det gjorde hun! Så det var ikke mange der blev overrasket da vi offentlig gjorde det. Da min mor jo ikke havde kunne holde sin mund denne gang!!
Øv hvor surt 
Kan simpelthen ikke forstå at man ikke kan holde noget for sig selv i den korte tid. Det er jo ikke halve år
Tænk at lige nøjagtigt ens forældre ikke vil/kan gemme begejstringen lidt, de har trods alt stået der selv og ved hvor fantastisk det er at overbringe den ultimative glæde til ens familie, venner og bekendte.
Da vores lille hemmelighed skulle offentliggøres til "resten af familien"(onkler, tanter, kusiner osv) fik min mormor faktisk lov til det til sin 80 års fødselsdag, jeg kunne se at hun virkelig var beæret over at få æren. Men at de med fuldt overlæg uden tilladelse gør det, der ville jeg altså også blive ked af det(specielt med de graviditetshormoner
)
Anmeld