Udsalg, hjælp mig af med det sidste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2015

Skouboe

Happiness skriver:

Kan se du bor i Ølstykke Kan jeg komme og kigge på det første par? Er i tvivl om de er for drengede til min datter. Men de er super fede!

De brune er desværre solgt, og jeg har ikke mere af stoffet. Det er udgået af produktion og totalt udsolgt alle steder.

Du skal være velkommen til at komme og kigge på nogle af de andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2015

esiuol22

Skouboe skriver:

Jeg kan se på mine PB'er at der er lidt forvirring her, jeg skal prøve at opklare det;

Første par koster 125 kr inkl porto, og efterfølgende par koster 100 kr, da man kun behøver at betale porto en gang

Laver du også bukser i størrelse 110- 116 ?

Anmeld

19. februar 2015

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Kunne rigtig godt tænke mig æble bukserne i str 92.. Er det muligt?

Anmeld

19. februar 2015

Skouboe

esiuol22 skriver:

Laver du også bukser i størrelse 110- 116 ?

Ja

Bestillingsarbejde er lidt dyrere end disse (det er rester jeg skal af med) og 110-116 er lidt dyrere pga. stofforbruget, men jeg syr indimellem i den størrelse.

En af fordelene ved den størrelse er at de ikke vokser helt så hurtigt ud af dem, som de gør med de små størrelser.

Anmeld

19. februar 2015

Skouboe

Mathias Villads skriver:

Kunne rigtig godt tænke mig æble bukserne i str 92.. Er det muligt?

De blå, de grønne eller de orange?

Anmeld

20. februar 2015

esiuol22

Skouboe skriver:

Ja

Bestillingsarbejde er lidt dyrere end disse (det er rester jeg skal af med) og 110-116 er lidt dyrere pga. stofforbruget, men jeg syr indimellem i den størrelse.

En af fordelene ved den størrelse er at de ikke vokser helt så hurtigt ud af dem, som de gør med de små størrelser.

Har du til et par bukser i størrelse 116 i magen til det første par med giraf

Anmeld

20. februar 2015

Skouboe

esiuol22 skriver:

Har du til et par bukser i størrelse 116 i magen til det første par med giraf

Nej, desværre ikke. Stoffet er fra en amerikansk designer, Michael Miller, og hedder Jungle Jam. Det er udgået af produktion og umuligt at opdrive... Jeg har andre fine drengestoffer ��

Anmeld

20. februar 2015

esiuol22

Skouboe skriver:

Nej, desværre ikke. Stoffet er fra en amerikansk designer, Michael Miller, og hedder Jungle Jam. Det er udgået af produktion og umuligt at opdrive... Jeg har andre fine drengestoffer ��

Okay det var aveligt, tror min datter ville have vild med dem  og lidt anderledes når det ikke er hele stoffet der er trykt jævnt. Må holde øje med din hjemmeside

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.