Udsalg, hjælp mig af med det sidste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
17 svar
9 synes godt om
19. februar 2015

Skouboe

Bukser i str. 68-98. Oprindelige priser fra 150-200 kr + porto

Sælges nu for 125 inkl. porto pr. par. Se detaljer på billedet!

Ved mere end 1 par, betales kun porto 1 gang. Sælges efter først til mølle. Jeg tager Mobile Pay og bankoverførsel. For et gebyr på 5%, kan der også betales via TS eller PayPal.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2015

Skouboe

Skouboe skriver:

Ved mere end 1 par, betales kun porto 1 gang. Sælges efter først til mølle. Jeg tager Mobile Pay og bankoverførsel. For et gebyr på 5%, kan der også betales via TS eller PayPal.

Jeg kan se på mine PB'er at der er lidt forvirring her, jeg skal prøve at opklare det;

Første par koster 125 kr inkl porto, og efterfølgende par koster 100 kr, da man kun behøver at betale porto en gang

Anmeld

19. februar 2015

EAF

Skouboe skriver:

Jeg er så sindssygt vild med det første par, kattene, træet næsten nederst og æble-bukserne men har intet at bruge det til for jeg får ikke flere børn og min dreng er 5. Nøj hvor er de lækre, det var lige den slags han havde brug for da han var bittelille 

Anmeld

19. februar 2015

Skouboe

Natteravnen skriver:

Jeg er så sindssygt vild med det første par, kattene, træet næsten nederst og æble-bukserne men har intet at bruge det til for jeg får ikke flere børn og min dreng er 5. Nøj hvor er de lækre, det var lige den slags han havde brug for da han var bittelille 

Det er også en fantastisk model. Begge min unger har boet i sådan nogle, og hver gang jeg får fødselsdagsønsker fra de veninder, der har små børn, er det sådan nogle bukser

Min store pige på 6, der bruger 134, har faktisk også lige bestilt et par

Anmeld

19. februar 2015

EAF

Skouboe skriver:

Det er også en fantastisk model. Begge min unger har boet i sådan nogle, og hver gang jeg får fødselsdagsønsker fra de veninder, der har små børn, er det sådan nogle bukser

Min store pige på 6, der bruger 134, har faktisk også lige bestilt et par

Laver du dem også i voksenudgave? Hehehe. Ej det kan min pengepung ikke klare, men kunne det være fedt - især hvis jeg får muligheden for at blive dagplejemor her inden for overkommelig tid 

Anmeld

19. februar 2015

Skouboe

Flg. er solgt

De brune med dyr

De sorte med røde stjerner str. 80

De gråprikkede med pink blomster

Anmeld

19. februar 2015

Skouboe

Natteravnen skriver:

Laver du dem også i voksenudgave? Hehehe. Ej det kan min pengepung ikke klare, men kunne det være fedt - især hvis jeg får muligheden for at blive dagplejemor her inden for overkommelig tid 

Jeg har faktisk overvejet det, de ser vildt komfortable ud

Anmeld

19. februar 2015

EAF

Skouboe skriver:

Jeg har faktisk overvejet det, de ser vildt komfortable ud

Helt vildt 

Anmeld

19. februar 2015

Skouboe

Sorte og hvidstribede str. 68 er solgt

Anmeld

19. februar 2015

Happiness

Kan se du bor i Ølstykke Kan jeg komme og kigge på det første par? Er i tvivl om de er for drengede til min datter. Men de er super fede!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.