Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2015

Phlikkan

Jeg havde kvalme og opkast de første 16-18 uger af min graviditet og tabte mig 6 kg.. 

Jeg er nu 26 uger og min pige har det meget fint i maven og sparker løs. Hun har fulgt vægtkurven som hun skulle hele graviditeten indtil videre.

som der er blevet sagt er det dig det går udover og ikke fosteret. ☺️ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar piger �� jeg er mere rolig nu men jeg snakker nok lige med min læge imorgen også prøver jeg finde noget som jeg kan holde i mig �� jeg drikker massere vand 

Anmeld

19. februar 2015

AlberteSophie

Baby har sin egen "madpakke", desuden har du depoter, så du behøver ikke at bekymre dig. 

Der sker hverken dig eller baby noget af kvalmen, husk at drikke rigeligt! 

Anmeld

19. februar 2015

Hectar

Anonym skriver:

Tak for svar piger �� jeg er mere rolig nu men jeg snakker nok lige med min læge imorgen også prøver jeg finde noget som jeg kan holde i mig �� jeg drikker massere vand 

Da jeg var gravid havde jeg også massiv kvalme og kastede op rigtig mange gange i døgnet. Fik faktisk at vide på barselgangen, hvor jeg var indlagt til væskebehandling, at jeg helst ikke skulle drikke vand eller danskvand, da jeg ikke ville få noget godt ud af det. Jeg skulle derimod holde mig til sodavand med sukker i (og helst ingen brus) eller saftevand ligeledes med sukker.

Anmeld

19. februar 2015

Anonym trådstarter

Katafalk skriver:

Da jeg var gravid havde jeg også massiv kvalme og kastede op rigtig mange gange i døgnet. Fik faktisk at vide på barselgangen, hvor jeg var indlagt til væskebehandling, at jeg helst ikke skulle drikke vand eller danskvand, da jeg ikke ville få noget godt ud af det. Jeg skulle derimod holde mig til sodavand med sukker i (og helst ingen brus) eller saftevand ligeledes med sukker.

Tak for svar  så snupper jeg en sodavand til aften  og snakker med lægen imorgen 

Anmeld

19. februar 2015

Looni

Zenia's mor skriver:

Det kan gør at barnet ikke får nok næring.  Men du kan da prøve at spise nogen kiks og revet æbler og gulerødder og knækbrød og drikke en masse vand for da jeg ventede så spise jeg det og drak en masse vand  håber at du får det bedre 

Ej, det er altså noget pjat - når man er gravid sørger kroppen for at "tage" hvad der skal bruges til barnet først, og derefter hvad mor har brug for. - så det er nærmere  mor man kan være bekymret for, om hun får det hun har brug for.

Og som en anden skriver - det er altså begrænset hvad et foster i uge 7 har brug for af næring (det er ca 1cm langt og vejer er par gram)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.