Hvad skal i forskellige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2009

Mira0911

LineD skriver:

Vi skal bare være hjemme og slappe af... Manden har nemlig efter mange ugers plagen fået ønsket om en ekstra hund opfyldt... så vi er hjemme og skal slappe at denne weekend, og sørge for hun falder godt til...

Et lille billede af tøsen:

Hvor er hun flot... Det er da ikke en hvalp?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

LineD

Dutte84 skriver:

Hvor er hun flot... Det er da ikke en hvalp?

Nej hun er 2 år, hun er en Kuvasz Retriever, ejerens kæreste har fået allergi, og Morten havde set på annoncen i flere uger... Så måtte jeg jo sige ja...
Så herhjemme tæller vi 3 hunde og bejs til December :O

Men så slipper jeg da for at rende og tørre op efte ren vaps

Anmeld

29. august 2009

MaleneG

LineD skriver:

Nej hun er 2 år, hun er en Kuvasz Retriever, ejerens kæreste har fået allergi, og Morten havde set på annoncen i flere uger... Så måtte jeg jo sige ja...
Så herhjemme tæller vi 3 hunde og bejs til December :O

Men så slipper jeg da for at rende og tørre op efte ren vaps

Så bliver der da fart over feltet

Anmeld

29. august 2009

Mor til Frederic og Freya

Vi har fejret 1 års fødselsdag for det 1. hold idag. 

Og det sidste hold næste lørdag... vi var 11 idag og bliver 9 næste lørdag.

Vi kørte alle ud at kigge på et hus vi gerne vil købe da min far er gammel elmontør og min svoger i mur / træ- værk mm. og så skylder han mig 800 arbejdstimer...

Frederic faldt i søvn på vej hjem i bilen - sov videre på min arm - så vi valgte at putte ham i søvn, godt nok uden aftensmad. Men han har jo spist en del til kaffe. Havde lavet en tallerken til ham og sin fætter på 20 mdr, med babyagurk delt på langs- som mund, gulerod som næse og øjne, hår lavet med rug-fras 92% kostfibre... og kyllinge pølser til. 

De fik begge tilbudt det samme som os, men de var dybt begravet i deres mad-ansigter. Havde også lavet 10 små lagkager til os ( 5 person pr lagkage-bund- pakke) men det rørte han kun lige og smagte ganske lidt, skidt han skulle jo have tilbudet..

I morgen ren afslapning og nær-studere hans nye legetøj mm.

Anmeld

29. august 2009

LineD

MaleneG skriver:

Så bliver der da fart over feltet

¨Ja det må du nok sige Heldigvis trækker Morten da sin del af slæbet, men her er godt nok fuldt hús /Bliver fuldt hus

Anmeld

29. august 2009

FrkT

Vi har været inde og leje film, så vi skal hygge i sengen til "Mænd der hader kvinder", har ikke set den endnu (og heller ikke læst bogen), så er mega spændt, har jo hørt en helt masse om den.... og i morgen skal vi op kl syv og fælde træer og slæbe brænde ind, så vi kan holde varmen til vinter. Heldigvis kommer mine forældre dog og hjælper lidt til og også Jens' kammerat, men der skal godt nok også hives meget ind til en hel vinter!

Anmeld

29. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg skal se MJ fødselsdagshaløj med min skønne mand som har været usædvanlig gnaven i dag - så lidt sofahygge og forsoning skulle være på sin plads   Så må festugen passe sig selv neden for vores vinduer...

Anmeld

29. august 2009

MaleneG

LineD skriver:

¨Ja det må du nok sige Heldigvis trækker Morten da sin del af slæbet, men her er godt nok fuldt hús /Bliver fuldt hus

altid noget han også deltager, ellers så ville du da køre hurtigt død, med en lille bebser på armen også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.