Hvad skal i forskellige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. august 2009

Mira0911

Lave på sådan en lørdag aften og Søndag?
Jeg skal bare slappe af... Kæresten skal tidlig i seng da han skal møde på arbejde i morgen kl. 6 til 18...

Imorgen skal jeg og bette pigen bare hygge os hjemme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

CarinaSB

Jeg skal bare hygge med kæresten og min søn .. Vi skal skal bare slappe af inden at vi skal lege flytte mænd i næste weekend

Anmeld

29. august 2009

MaleneG

Jeg skal bare kede min røv i laser på sofaen, mens manden er på kræmmermarkedet,
Mit bækken kan desværre ikke lide at gå, stå særlig meget, så har pænt måtte sige nej tak, selvom lysten er stor til at skide hul i smerterne, men så kommer disse besynderlige kramper i maven?

Nårh lidt brok herfra på en lørdag aften

Anmeld

29. august 2009

Janep

der er tønder festival i denne weekend. og jeg bor lige for enden af gågaden så her er en masse larm og ballade. så jeg ska bare lave ingenting og gå og iritere mig over den dumme bas der gir mig hovedpine

Anmeld

29. august 2009

Mira0911

Janep skriver:

der er tønder festival i denne weekend. og jeg bor lige for enden af gågaden så her er en masse larm og ballade. så jeg ska bare lave ingenting og gå og iritere mig over den dumme bas der gir mig hovedpine

Hvor er det da træls...

Anmeld

29. august 2009

Mira0911

MaleneG skriver:

Jeg skal bare kede min røv i laser på sofaen, mens manden er på kræmmermarkedet,
Mit bækken kan desværre ikke lide at gå, stå særlig meget, så har pænt måtte sige nej tak, selvom lysten er stor til at skide hul i smerterne, men så kommer disse besynderlige kramper i maven?

Nårh lidt brok herfra på en lørdag aften

Er du sygemeldt helt nu så?

Anmeld

29. august 2009

Vingummien

bare slappe af nu, og nyde en fredelig aften. I morgen tror jeg at vi tager et smut ud til min bedstemor og ser til hende, hvis Emil har det oki nok til det. Om aften skal vi til min brors kones fødselsdag, orker det godt nok ikke, men bliver nok nødtil det.
i har købt et sæt rigtig sødt pyjamas til hende, så er det spændende om hun kan lide det, det sværeste er at købe tøj til andre folk syntes jeg

Anmeld

29. august 2009

Janep

Dutte84 skriver:

Hvor er det da træls...

jah det er det. men heldigvis er det kun en weekend om året så det går nok
og hendigvis kan min datter sagtens sove for det

det er helelr ikk fordi det er sådan vildt højt men man blir bare så ør i hovedet af at høre på sådan en bas 2 dage i streg.
men på søndag er det heldigvis slut

Anmeld

29. august 2009

MaleneG

Dutte84 skriver:

Er du sygemeldt helt nu så?

Nej, bliver nødt til at gøre mit sidste semester færdig på HG, så der er ikke andet for end at bide smerterne i mig, og så ellers slappe af når det ikke er noget livs nødvendigt foretagende.

Anmeld

29. august 2009

LineD

Vi skal bare være hjemme og slappe af... Manden har nemlig efter mange ugers plagen fået ønsket om en ekstra hund opfyldt... så vi er hjemme og skal slappe at denne weekend, og sørge for hun falder godt til...

Et lille billede af tøsen:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.