Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
19 svar
2 synes godt om
18. februar 2015

Anonym trådstarter

Skriver som anonym da min familie og vores venner ikke ved noget endnu.

Jeg har brug for at høre jeres mening, høre hvad i ville vælge at gøre.

Jeg er studerende, og skal til sommer i praktik. Lige nu bor vi på sjælland.

Mine svigerforældre har købt et stort landbrug i Jylland,  og der er nu købt en stor gård til os også, få kilometer fra svigerforældrene. Dette er vores alle drøm, og det er vores drømme hus.

Jeg har hele tiden søgt praktikplads både i Jylland og på Sjælland (vi vidste ikke om gårdkøbet gik igennen)

Nu har jeg så faktisk fået praktikplads på Sjælland i en stor international virksomhed (der er ikke skrevet kontrakt endnu)

Men nu ønsker vi jo bare at komme til Jylland og få sat vores hus i stand

Det er ikke helt nemt at få praktikplads i Jylland i forhold til på Sjælland, så jeg er virkelig i vildrede om jeg tør takke nej til den plads der gerne vil have mig, og risikere at skulle på dagpenge til sommer i stedet.

Hvad ville i andre gøre? Årh mit hoved er et stort råd med tanker om dette døgnet rundt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2015

MHB

Hvor lang tid er praktikken? 

Anmeld

18. februar 2015

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Hvor lang tid er praktikken? 

Den er i 1 år, hvorefter jeg så er færdig med uddannelsen. 

Anmeld

18. februar 2015

Mulle0802

Jeg ville sige ja tak og søge videre i Jylland. 

Hvornår ville du skulle starte?