Graviditet uge for uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2015

Ung kvinde mor snart til 2

Jeg bruger den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2015

Chevro

Looni skriver:

Nogen der har en god app/hjemmeside hvorpå man kan læse om graviditeten uge for uge?

Den herinde på baby.dk finder jeg lidt misvisende - eller også er det bare mig der ikke forstår det ..? 

Den siger (ud fra mine oplysninger) "du er 6+5, gravid i 7.uge"... Klik her for at læse mere om graviditet i uge 6 (så lang så godt, er med på at 7.uge og uge 6 er det samme.

MEN i teksten om uge 6 (6+0 - 6+6) står der på 22. Dagen efter befrugtningen sker der noget, hjertet begynder at slå....

Og det er her jeg undrer mig, for hvis befrugtningen (generelt) er lig med 2+0, må 22. Dagen jo være 5+1?? - og altså dermed i 6.uge, eller uge 5?? - og derfor burde det vel slet ikke stå som info i denne uge, men skulle have stået under sidste uge???

Og så tænker jeg bare hvor meget andet kan være skrevet i den forkerte uge? 

Undskyld det blev lidt langt og kringlet, men nu har jeg undret mig i et par dage.. Hmm..  - forklar endelig hvis det bare er mig der ikke fatter det? 

Gravid (; 

Den er super god! Specielt hvis du ikke er særlig langt henne endnu, så kan du nå at få taget en masse gode billeder til sammenligning osv. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.