Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1Wish skriver: Hej. Vil høre om der er nogen der har fået en hindeløsning, før tid? Altså inden 40+ uger. Vh
Hej.
Vil høre om der er nogen der har fået en hindeløsning, før tid? Altså inden 40+ uger.
Vh
Jep, jeg fik hindeløsning 39+1 - han er født 39+4, så her hjalp det ikke indenfor 24 timer, men fik masser af kraftige plukveer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg fik 38+0 og plukveer 3 timer senere rigtige veer ca 8 timer efter og han er født 38+1 ca 19 timer efter hindeløsning. Jeg var rimelig moden til det og oplevede ikke det gjorde ondt :-)
Held og lykke
amkjaer skriver: Jeg fik 38+0 og plukveer 3 timer senere rigtige veer ca 8 timer efter og han er født 38+1 ca 19 timer efter hindeløsning. Jeg var rimelig moden til det og oplevede ikke det gjorde ondt :-) Held og lykke
Det var jo lige det jeg håber på min jordemoder undersøgte mig og sagde jeg var næsten 3 cm åben men ville alligevel ik lave hindeløsning da den kunne føre til en masse plukveer og ik nødvendigvis veer fik en tid til den om en uge til det hvor jeg så er 39+6.... lidt irriterende synes jeg nu
Ja jeg har os fået en hindeløsning pga diabetes og jeg var 37+5 og fik den kl 13 og min datter kom til verden 17:47
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128