Hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.555 visninger
13 svar
8 synes godt om
18. februar 2015

1Wish

Hej.

Vil høre om der er nogen der har fået en hindeløsning, før tid? Altså inden 40+ uger. 

Vh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Ja, jeg gjorde. Var 38+5, mener jeg.. Fik veer 39+2, så det havde ingen effekt her på trods af ingen livmoderhals og 2 cm åben.

Anmeld

18. februar 2015

1Wish

ES90 skriver:

Ja, jeg gjorde. Var 38+5, mener jeg.. Fik veer 39+2, så det havde ingen effekt her på trods af ingen livmoderhals og 2 cm åben.

Ok jeg er 38+2 og skal til jordemoder på torsdag. Tænker nemlig jeg ville høre om hun gad undersøge om der var noget i gang  (føler jeg nemlig) men er lidt bange for det var urealistisk og de slet ik ville gøre det inden man var 40 uger. Fik en med min førstefødte 40+5 og det startede fødslen ��

Anmeld

18. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
1Wish skriver:

Ok jeg er 38+2 og skal til jordemoder på torsdag. Tænker nemlig jeg ville høre om hun gad undersøge om der var noget i gang  (føler jeg nemlig) men er lidt bange for det var urealistisk og de slet ik ville gøre det inden man var 40 uger. Fik en med min førstefødte 40+5 og det startede fødslen ��

Jeg tror ikke du skal regne med det. 

De vil jo helst lade tingene gå sin gang, når man ikke har ramt termin.

Jeg fik det kun fordi jeg havde haft veer on/off i tre uger, og var ved at blive vanvittig. Og jeg blev sendt på FG for at få det og få kørt strimmel.. Min egen JM havde slet ikke tid til den slags i almindelig konsultation, når det ikke er en "over tids samtale".

Ved jo selvfølgelig ikke om det er anderledes hos din. Man kan jo håbe

Anmeld

18. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg fik en hindeløsning da jeg var 38+5 med den sidste, fordi jeg slet og ret bad min JM om det (led af mange plukveer), og jeg fødte indenfor 10 timer

Anmeld

18. februar 2015

1Wish

Mom skriver:

Jeg fik en hindeløsning da jeg var 38+5 med den sidste, fordi jeg slet og ret bad min JM om det (led af mange plukveer), og jeg fødte indenfor 10 timer

Åh lyder rart! Jeg har også virkelig mange. Var du moden så da du fik det gjort? Jeg prøver lykken og spørg hende��

Anmeld

18. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
1Wish skriver:

Åh lyder rart! Jeg har også virkelig mange. Var du moden så da du fik det gjort? Jeg prøver lykken og spørg hende��

Ja det må man sige, jeg var 3 cm åben, med 1 cm livmoderhals. Inden jeg rejste mig fra briksen, kom der tegnblødning (som i meget kraftig mens), og jeg fik veer inden jeg nåede hjem

Anmeld

18. februar 2015

FrkGranger

Jeg fik da jeg var 38+1 hos jm fordi jeg havde bækkenløsning, car 2 cm åben og havde 6 sm livmoderhals, ingen effekt her og fik igen 40+0 ingen effekt...

Fik så igen til overtids skanning 41+3 og fik veer 41+4 og fødte 41+5

Anmeld

18. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg fik en 38+ noget og igen 39+ noget. Og så igen 2 dage over termin. Det hjalp ingenting, jeg fødte først 41+5 hvor jeg blev sat igang dagen før. 
Og det på trods af at jeg var meget blød og kun havde ca ½ cm livmoderhals fra uge 37 og var ca 1 cm åben. 

Anmeld

18. februar 2015

1Wish

Ok mange tak for svar �� noget tyder på det ikke er helt umuligt at få en i hvert fald 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.