Fuck en omgang....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2015

modesty

Holst85 skriver:

Det var bare svaret fra lægen, da jeg spurgte hvorfor så mange fra det offentlige fik morfin under ÆU og jeg ikke havde prøvet det før, han sagde at de sku bruge alle resurser de har i det offentlige og det behøver man ikke i det private, det gjorde ondt, men ikke mere ondt at jeg ikke ku holde det ud igen. 

Håber også på det bedste 

Mit forløb på Riget var kun præget af top-professionalisme - og de er jo også landets mest erfarne afdeling med ekspertise som kun få har, på grund af både alder og status i forhold til forskning.

Jeg fik heller ikke smertestillende første gang (det gjorde slet ikke ondt). Anden gang fik jeg lidt, men der var jeg også en kylling. 

Jeg forstår simpelthen ikke det svar med at bruge alle resourcer? Nå, men det er også ligemeget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2015

FrkC

Holst85 skriver:

Tak tak 

hvornår fik du sat dit guldæg op??

Fik det sat op i onsdags  Skal have taget blodprøve på fredag  Det er tortur at vente på !!! 

Anmeld

17. februar 2015

Holst85

modesty skriver:

Mit forløb på Riget var kun præget af top-professionalisme - og de er jo også landets mest erfarne afdeling med ekspertise som kun få har, på grund af både alder og status i forhold til forskning.

Jeg fik heller ikke smertestillende første gang (det gjorde slet ikke ondt). Anden gang fik jeg lidt, men der var jeg også en kylling. 

Jeg forstår simpelthen ikke det svar med at bruge alle resourcer? Nå, men det er også ligemeget. 

Forstod det heller ikke helt selv, spurgte nemlig hvordan der ku være så stor forskel på holbæk og til dem jeg er hos. 

Og så fik jeg dette svar. Ja pyt med det, jeg håber i hver fald at der kommer en baby ud af det. Hvordan er dit forløb gået derinde??

Anmeld

17. februar 2015

Holst85

FrkC skriver:

Fik det sat op i onsdags  Skal have taget blodprøve på fredag  Det er tortur at vente på !!! 

Pøj pøj med det.. Jeg håber at få sat op på torsdag 

Anmeld

17. februar 2015

modesty

Holst85 skriver:

Forstod det heller ikke helt selv, spurgte nemlig hvordan der ku være så stor forskel på holbæk og til dem jeg er hos. 

Og så fik jeg dette svar. Ja pyt med det, jeg håber i hver fald at der kommer en baby ud af det. Hvordan er dit forløb gået derinde??

Mit forløb er efterhånden 4-5 år gammelt. Jeg var igennem 2 x hormon m. ÆU og 2 x fryseæg før det lykkedes. Jeg har en dejlig søn på 3 år i dag. 

Anmeld

17. februar 2015

Miss BananaHammock

Holst85 skriver:

Jeg har sygemeldt mig på jobbet og kommer først tilbage om 2 uger. Har en paragraf 56 så mærker efter i min krop.

åh bare mine æg også er tvillinger smiler, det ku være fedt. Vi vil gerne ha sat to op, hvor mange æg fik du sat op.. 

Hvor dejligt. Havde også paragraf 56 da vi fik Alexander, men nu er jeg studerende og lærervikar ved siden af, så der er ingen kære mor, hvis der skal penge til den første. 

Vi fik lagt to op  

Anmeld

17. februar 2015

Holst85

modesty skriver:

Mit forløb er efterhånden 4-5 år gammelt. Jeg var igennem 2 x hormon m. ÆU og 2 x fryseæg før det lykkedes. Jeg har en dejlig søn på 3 år i dag. 

Dejligt, håber det er vores sidste forsøg.. Vi har prøvet nu 3 gange, 3 ÆU men 2 forsøg med ÆO forhåbentlig 

Anmeld

17. februar 2015

Holst85

Miss BananaHammock skriver:

Hvor dejligt. Havde også paragraf 56 da vi fik Alexander, men nu er jeg studerende og lærervikar ved siden af, så der er ingen kære mor, hvis der skal penge til den første. 

Vi fik lagt to op  

Spændende, hvor mange gode æg fik du taget ud? 

Prøvede i mange gange før tvillingerne kom? 

Anmeld

17. februar 2015

Miss BananaHammock

Holst85 skriver:

Spændende, hvor mange gode æg fik du taget ud? 

Prøvede i mange gange før tvillingerne kom? 

Fik taget 7 æg ud, 7 blev befrugtet og hvor 3 så delte sig.

Det var første IVF forsøg i denne omgang. Brugte 2 forsøg på at få Alexander. 

Anmeld

17. februar 2015

Holst85

Miss BananaHammock skriver:

Fik taget 7 æg ud, 7 blev befrugtet og hvor 3 så delte sig.

Det var første IVF forsøg i denne omgang. Brugte 2 forsøg på at få Alexander. 

Er godt nok spændt på hvordan det går, det er vores andet forsøg.. Krydser så meget fingre. Vi er i ICSI behandling 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.