Fuck en omgang....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
19 svar
14 synes godt om
17. februar 2015

Holst85

så blev guldæggene taget ud og hold da kæft, ja undskyld mit sprog, men fuck det gjorde ondt idag i forhold til hvad det har gjort de andre to gange.. 

Jeg fik lokalbedøvelse og det var det, tog det i stiv arm uden smertestillende, men hold da op det gjorde ondt, det sprøjtede også ud med blod af mig sagde kæresten, lægen havde fået ramt et blodkar.

Da jeg fik taget 15 æg ud ku jeg køre hjem selv, men denne her gang hvor det var 9 ku jeg bestemt ikke. Så nu er min teori at det var guldæggene der kom ud og derfor gjorde det mere ondt. Håber det er sidste gang..

Og håber på der er 2 fine æg til mig på torsdag, ud af de 9 var der 3 fine æg.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2015

Mille:)

Holst85 skriver:

så blev guldæggene taget ud og hold da kæft, ja undskyld mit sprog, men fuck det gjorde ondt idag i forhold til hvad det har gjort de andre to gange.. 

Jeg fik lokalbedøvelse og det var det, tog det i stiv arm uden smertestillende, men hold da op det gjorde ondt, det sprøjtede også ud med blod af mig sagde kæresten, lægen havde fået ramt et blodkar.

Da jeg fik taget 15 æg ud ku jeg køre hjem selv, men denne her gang hvor det var 9 ku jeg bestemt ikke. Så nu er min teori at det var guldæggene der kom ud og derfor gjorde det mere ondt. Håber det er sidste gang..

fingre for dig  men hvorfor fik du ikke morfin? Vi skal selv starte ivf i næste cyklus, og jeg frygter virkelig ægudtagningen...

Anmeld

17. februar 2015

l.kjoeller

Mille:) skriver:

fingre for dig  men hvorfor fik du ikke morfin? Vi skal selv starte ivf i næste cyklus, og jeg frygter virkelig ægudtagningen...

Min æu gik ganske smertefrit. Ville ikke frygte det selvom det selvfølgelig ikke er en massage held og lykke 

Anmeld

17. februar 2015

Holst85

Mille:) skriver:

Fordi jeg er i det private og der er de sku dygtige. Har ikke behov for morfin..

det er smerter jeg ville holde ud igen, men det er altså ikke så slemt, det gjorde bare lidt ondt denne her gang.

Anmeld

17. februar 2015

FrkC

for at det er guldæg 

Pøj pøj 

Anmeld

17. februar 2015

Holst85

FrkC skriver:

for at det er guldæg 

Pøj pøj 

Tak tak 

hvornår fik du sat dit guldæg op??

Anmeld

17. februar 2015

Miss BananaHammock

Holst85 skriver:

Jeg havde også helt vildt ondt ved sidste ÆU som blev til tvillingerne. Det var som om jeg havde ført kejsersnit igen. Så ved hvordan du har det. Husk og mærk efter. Jeg  tog for tidligt på arbejde og måtte bruge en hel weekend på sofaen efterfølgende. 

Jeg krydser alt hvad jeg kan for jeres små ægbasser!!

Anmeld

17. februar 2015

Holst85

Miss BananaHammock skriver:

Jeg havde også helt vildt ondt ved sidste ÆU som blev til tvillingerne. Det var som om jeg havde ført kejsersnit igen. Så ved hvordan du har det. Husk og mærk efter. Jeg  tog for tidligt på arbejde og måtte bruge en hel weekend på sofaen efterfølgende. 

Jeg krydser alt hvad jeg kan for jeres små ægbasser!!

Jeg har sygemeldt mig på jobbet og kommer først tilbage om 2 uger. Har en paragraf 56 så mærker efter i min krop.

åh bare mine æg også er tvillinger smiler, det ku være fedt. Vi vil gerne ha sat to op, hvor mange æg fik du sat op.. 

Anmeld

17. februar 2015

modesty

Fordi jeg er i det private og der er de sku dygtige. Har ikke behov for morfin..

det er smerter jeg ville holde ud igen, men det er altså ikke så slemt, det gjorde bare lidt ondt denne her gang.

De er da lige så dygtige i det offentlige.

Hele dit første indlæg handler nærmest om hvor ondt det gjorde, så det er vel et legitimt spørgsmål hvorfor du ikke fik morfin. Og det handler vel ikke om offentligt vs. privat.

Nå - men - super tillykke og  for at den er der denne gang. 

Anmeld

17. februar 2015

Holst85

modesty skriver:

De er da lige så dygtige i det offentlige.

Hele dit første indlæg handler nærmest om hvor ondt det gjorde, så det er vel et legitimt spørgsmål hvorfor du ikke fik morfin. Og det handler vel ikke om offentligt vs. privat.

Nå - men - super tillykke og  for at den er der denne gang. 

Det var bare svaret fra lægen, da jeg spurgte hvorfor så mange fra det offentlige fik morfin under ÆU og jeg ikke havde prøvet det før, han sagde at de sku bruge alle resurser de har i det offentlige og det behøver man ikke i det private, det gjorde ondt, men ikke mere ondt at jeg ikke ku holde det ud igen. 

Håber også på det bedste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.