til jer hvor barnet skiftede bopæl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2015

modesty

Anonym skriver:

ja... det tager en uges tid før h*n acceptere vores regler, men når han så har været hjemme i de der to uger, så kan vi starte forfra... og de fleste gange har vi kun *** fra fredag eftermiddag til søndag eftermiddag...

Men hvorfor skulle det så blive værre hvis I havde ham to uger???

Hvorfor er det faren der har bopæl?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Men hvorfor skulle det så blive værre hvis I havde ham to uger???

Hvorfor er det faren der har bopæl?

hvad mener du med skulle det så blive værre hvis I havde ham to uger???

han har bopæl fordi han var psykisk stærkere og mere snu end mig i Statsforvaltningen da vi gik fra hinanden og fik mig til at stå som en dårlig mor...

Anmeld

18. februar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

han har bopæl fordi han var psykisk stærkere og mere snu end mig i Statsforvaltningen da vi gik fra hinanden og fik mig til at stå som en dårlig mor...

Jeg tillader mig lige at svare. 

Hvis h*n har forstået reglerne hjemme hos Jer efter en uges tid, så burde den efterfølgende uge vel ikke være slem? 

Anmeld

18. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

jeg tænker skam på hvad h*n går igennem...

desværre lever h*n på "weekend-regler" med at man godt må få saft og sodavand/slik i hverdagene, hvis h*n ikke lige vil i bad, så kan det udskydes osv. men hjemme hos os går vi mere op i at man drikker vand/mælk til maden osv...

det er som om at h*n skal prøve vores grænser af hver gang for liige at se om h*n ikke kan få lov til de samme ting her som derhjemme...

Undskyld min direkte facon. Men havde du forestillet dig det anderledes? Børn afprøver (selvfølgelig) grænser?

Du skriver et sted at du frygter at kampene bliver ved hvis du bliver bopælsforældre, for hvem er det du frygter det, er det for dig fordi du ikke magter det, eller fordi du frygter barnets trivsel, eller noget helt tredje?

Anmeld

18. februar 2015

modesty

Du skriver at du er i tvivl om du vil have ham i to uger i træk fordi der er mange kampe. Men hvis kampene stopper efter en uge, er det vel ikke et problem?

Derudover synes jeg måske ikke at det er det bedste udgangspunkt for at ville have sit barn mere at man er i tvivl om man kan klare en ret essentiel del af opdragelsen.

Anmeld

18. februar 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg tillader mig lige at svare. 

Hvis h*n har forstået reglerne hjemme hos Jer efter en uges tid, så burde den efterfølgende uge vel ikke være slem? 

Nej det burde det ikke... min "frygt" ligger mere i, hvis vi nu bliver bopælsforælder skal vi så have en kamp hver gang, eller holder det op af sig selv med tiden?...

For hver gang jeg har snakket med min eks. angående ***'s opførsel får jeg altid et "sådan er h*n ikke her"...

Anmeld

18. februar 2015

Mulle0802

Jeg er selv skilsmisse barn og er utrolig glad for at jeg boede ved min mor og kun så min far hver anden weekend, det gav noget ro, jeg kunne ikke tænke mig at blive "smidt fra sted til sted og ikke have nogen rødder nogen steder".

Måske I skulle snakke om at barnet skal have en fast bopæl - tror ikke at 14/14 gør nogen forskel. 

Anmeld

18. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Jeg er selv skilsmisse barn og er utrolig glad for at jeg boede ved min mor og kun så min far hver anden weekend, det gav noget ro, jeg kunne ikke tænke mig at blive "smidt fra sted til sted og ikke have nogen rødder nogen steder".

Måske I skulle snakke om at barnet skal have en fast bopæl - tror ikke at 14/14 gør nogen forskel. 

H*n bor også fast hos min eks og kommer hos os hveranden weekend fordi det var det der passede bedst da vi flyttede fra hinanden...

Anmeld

18. februar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

H*n bor også fast hos min eks og kommer hos os hveranden weekend fordi det var det der passede bedst da vi flyttede fra hinanden...

Beklager det så misforstod jeg det - da du jo skrev når h*n havde været der en uge. 

Anmeld

18. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Beklager det så misforstod jeg det - da du jo skrev når h*n havde været der en uge. 

det er heldigvis sådan at h*n kommer på ferie en gang i mellem, og så er det jo en uge eller mere... 

men når h*n er her på ferie, så når vi til dag 4 eller 5 og så går det fint... det er så ikke sjov når h*n så skal afleveres tilbage igen på dag 7-9... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.