9+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2015

Olaf

SkalVæreMor2015 skriver:

Ej hvor dejlig for jer at det så endelig lykkes.

Det er også vores det første barn. Vi har været sammnen i 6 år til Maj. 

Vi glæder os også meget. Vi flytter selv til en lille by syd for Esbjerg fordi jeg har fået arbejde i Esbjerg

Hvad læser du i Kolding? Jeg har boet i Kolding hele mit liv.

Hvor har du fået arbejde henne i Esbjerg ?  

jamen jeg læser på Vuc lige nu, og skulle have været student i år, men med termin i Juli og 9 mundtlige eksamner og 2 skriftlige i juni måtte jeg udskyde det et år  

jeg er oprindeligt fra Esbjerg, men har boet 10 år i Kolding og flyttede kun her ned igen for kærestens skyld for 2,5 år siden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2015

HappyOne

Olaf skriver:

Hvor har du fået arbejde henne i Esbjerg ?  

jamen jeg læser på Vuc lige nu, og skulle have været student i år, men med termin i Juli og 9 mundtlige eksamner og 2 skriftlige i juni måtte jeg udskyde det et år  

jeg er oprindeligt fra Esbjerg, men har boet 10 år i Kolding og flyttede kun her ned igen for kærestens skyld for 2,5 år siden  

Jeg har fået arbejde i H&M  

Ja man udskyder gerne, når det kommer dertil  

Det må også være dejligt at det endeligt er lykkes efter 2 år  

Anmeld

18. februar 2015

Olaf

SkalVæreMor2015 skriver:

Jeg har fået arbejde i H&M  

Ja man udskyder gerne, når det kommer dertil  

Det må også være dejligt at det endeligt er lykkes efter 2 år  

I gågaden eller Bilka ?  

ja det er fantastisk men samtidig har vi svært ved at Tro at det endelig er lykkedes  

Anmeld

18. februar 2015

HappyOne

Olaf skriver:

I gågaden eller Bilka ?  

ja det er fantastisk men samtidig har vi svært ved at Tro at det endelig er lykkedes  

Det kan jeg godt forstå. Vi har prøvet i 7 mdr. men det føles bare ikke virkeligt endnu fordi vi ikke har set hvad der gemmer sig derinde, det skal vi først i morgen 

Det er H&M i byen  

Anmeld

19. februar 2015

Tullemulle

Hej, jeg vil gerne følges med dig? Jeg er 8+0 i dag, det tog 3 år om at blive gravid  hvordan gik det til scanningen?

Anmeld

19. februar 2015

HappyOne

Tullemulle skriver:

Hej, jeg vil gerne følges med dig? Jeg er 8+0 i dag, det tog 3 år om at blive gravid  hvordan gik det til scanningen?

Det gik rigtig godt. Vi så hjerteblink for første gang, og hun satte mig tilbage, så er kun 8+3 i stedet for 9+2  

Dejligt at det endelig lykkedes for jer, tillykke med spiren  Har du været til scanning eller noget endnu?  

Anmeld

19. februar 2015

Tullemulle

SkalVæreMor2015 skriver:

Det gik rigtig godt. Vi så hjerteblink for første gang, og hun satte mig tilbage, så er kun 8+3 i stedet for 9+2  

Dejligt at det endelig lykkedes for jer, tillykke med spiren  Har du været til scanning eller noget endnu?  

Ej hvor dejligt! Det er bare så skønt at komme hjem fra en scanning, hvor man ved alt er "ok" med baby <3 jeg blev også rykket 2 dage frem ved min scanning i uge 6+6, og der så det også bare rigtig godt ud

Anmeld

20. februar 2015

HappyOne

Tullemulle skriver:

Ej hvor dejligt! Det er bare så skønt at komme hjem fra en scanning, hvor man ved alt er "ok" med baby <3 jeg blev også rykket 2 dage frem ved min scanning i uge 6+6, og der så det også bare rigtig godt ud

Ja det er en skøn følelse at have  

Anmeld

20. februar 2015

bla89

SkalVæreMor2015 skriver:

Hej alle i dejlige damer  

Jeg er i dag 9+0, jeg kan slet ikke mærke at jeg er gravid. Jeg har haft lidt kvalme de sidste par aftenener, og det er det. Føler mig meget heldig 

Nå jeg skal til scanning på torsdag 9+2 for at fastslå, hvor langt jeg er henne, og jeg glæder mig allerede til at se den lille spire for første gang 

Det tog os 7 mdr. at stå med to streger på en g-test og selvom ventetiden var lang, føler jeg mig utrolig heldig. Hvor lang tid gik der før man kunne se i var gravide? Synes allerede jeg kan begynde at se det om aftenen især, det er lige før jeg tror der er 2 

Jeg er 21 år og har termin til september, jeg bor i Sønderjylland ved tæt på Kolding. Er der nogle herinde, der også har termin i september, omkring min alder der har lyst til at føles? 

Jeg er også gravid med termin i sep 2015

Er sat til den 15 sep så jeg er 10+3 eller sådan idag

Tillykke med graviditeten 

Anmeld

20. februar 2015

HappyOne

bla89 skriver:

Jeg er også gravid med termin i sep 2015

Er sat til den 15 sep så jeg er 10+3 eller sådan idag

Tillykke med graviditeten 

Mange tak. Tillykke med graviditeten til dig også 

Jeg er lige blevet sat næsten en uge tilbage, så er 8+4 i dag, med termin sidst i september. 

vi var til scanning i går, hvor vi så hjerteblink for første gang, og har fået til den 3/2 til moderkageprøve  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.