9+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
22 svar
5 synes godt om
17. februar 2015

HappyOne

Hej alle i dejlige damer  

Jeg er i dag 9+0, jeg kan slet ikke mærke at jeg er gravid. Jeg har haft lidt kvalme de sidste par aftenener, og det er det. Føler mig meget heldig 

Nå jeg skal til scanning på torsdag 9+2 for at fastslå, hvor langt jeg er henne, og jeg glæder mig allerede til at se den lille spire for første gang 

Det tog os 7 mdr. at stå med to streger på en g-test og selvom ventetiden var lang, føler jeg mig utrolig heldig. Hvor lang tid gik der før man kunne se i var gravide? Synes allerede jeg kan begynde at se det om aftenen især, det er lige før jeg tror der er 2 

Jeg er 21 år og har termin til september, jeg bor i Sønderjylland ved tæt på Kolding. Er der nogle herinde, der også har termin i september, omkring min alder der har lyst til at føles? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2015

April-baby

Glæd dig! Der er virkelig ikke noget mere fantastisk end at se sit barn. Jeg var selv til en scanning igår. " privat " nu må de sidste 7 uger gerne gå hurtigt! (: 

Skal du afsted selv?

jeg bor os i Sønderjylland, det tog os tre måneder , delvis planlagt. Dog termin i April (:

Anmeld

17. februar 2015

Olaf

Stort tillykke  

jeg er 24, kommer fra en by mellem Esbjerg og Kolding (omkring 30 til Esbjerg, og omkring 45 til Kolding, går i skole i Kolding ), jeg venter vores første fælles barn til slut juli  

det tog os 2 år at få En graviditet der blev og sad rigtigt.. 

Anmeld

17. februar 2015

HappyOne

April-baby skriver:

Glæd dig! Der er virkelig ikke noget mere fantastisk end at se sit barn. Jeg var selv til en scanning igår. " privat " nu må de sidste 7 uger gerne gå hurtigt! (: 

Skal du afsted selv?

jeg bor os i Sønderjylland, det tog os tre måneder , delvis planlagt. Dog termin i April (:

Jeg glæder mig også helt vildt

Jeg har min kæreste med, han er også faren. Vi har været sammen i 6 år til Maj. Vores er også dlvist planlagt, for jeg smed p-pillerne, som han vidste fordi der var mange negative bivirkninger ved dem, så vi vidste jo det kunne ske  

Hvor gammel er du og hvor i Sønderjylland bor du omkring?

Er det en dreng eller pige du/i venter jer? 

Anmeld

17. februar 2015

HappyOne

Olaf skriver:

Stort tillykke  

jeg er 24, kommer fra en by mellem Esbjerg og Kolding (omkring 30 til Esbjerg, og omkring 45 til Kolding, går i skole i Kolding ), jeg venter vores første fælles barn til slut juli  

det tog os 2 år at få En graviditet der blev og sad rigtigt.. 

Ej hvor dejlig for jer at det så endelig lykkes.

Det er også vores det første barn. Vi har været sammnen i 6 år til Maj. 

Vi glæder os også meget. Vi flytter selv til en lille by syd for Esbjerg fordi jeg har fået arbejde i Esbjerg

Hvad læser du i Kolding? Jeg har boet i Kolding hele mit liv.

Anmeld

17. februar 2015

April-baby

SkalVæreMor2015 skriver:

Jeg glæder mig også helt vildt

Jeg har min kæreste med, han er også faren. Vi har været sammen i 6 år til Maj. Vores er også dlvist planlagt, for jeg smed p-pillerne, som han vidste fordi der var mange negative bivirkninger ved dem, så vi vidste jo det kunne ske  

Hvor gammel er du og hvor i Sønderjylland bor du omkring?

Er det en dreng eller pige du/i venter jer? 

Jeg har os altid haft min kæreste med, som er faren også (: 

Jeg er næsten lige blevet 19, min kæreste 27. Lige p,t i Skodborg (: og det er en lille pige vi venter (:  og vi har været sammen i 10 måneder her D 20 (: 

Anmeld

17. februar 2015

HappyOne

April-baby skriver:

Jeg har os altid haft min kæreste med, som er faren også (: 

Jeg er næsten lige blevet 19, min kæreste 27. Lige p,t i Skodborg (: og det er en lille pige vi venter (:  og vi har været sammen i 10 måneder her D 20 (: 

Ej hvor skønt! i må glæde jer helt vildt. 

En lille pige. Jeg har selv på fornemmelsen at det er en pige der gemmer sig Men det må tiden jo vise. 

Anmeld

17. februar 2015

April-baby

SkalVæreMor2015 skriver:

Ej hvor skønt! i må glæde jer helt vildt. 

En lille pige. Jeg har selv på fornemmelsen at det er en pige der gemmer sig Men det må tiden jo vise. 

Vi kan slet ikke vente længere (: 

vi har været usikker på kønnet siden uge 19+4. Men igår var vi til en kønsscanning og det er en lille pige. Jeg havde på fornemmelsen at det måtte være en dreng

Anmeld

17. februar 2015

HappyOne

April-baby skriver:

Vi kan slet ikke vente længere (: 

vi har været usikker på kønnet siden uge 19+4. Men igår var vi til en kønsscanning og det er en lille pige. Jeg havde på fornemmelsen at det måtte være en dreng

Haha ja der kan man bare se, intet er sikker før ma har været til kønsscanning

Igennem min familie i de sidste 6 år har det været piger der har været førstfødt, kan desværre ikke komme længere tilbage på stamtavlen, men det er lidt sjovt, hvis det så også er en pige der gemmer sig her inde  

Anmeld

17. februar 2015

April-baby

SkalVæreMor2015 skriver:

Haha ja der kan man bare se, intet er sikker før ma har været til kønsscanning

Igennem min familie i de sidste 6 år har det været piger der har været førstfødt, kan desværre ikke komme længere tilbage på stamtavlen, men det er lidt sjovt, hvis det så også er en pige der gemmer sig her inde  

Ja præcis, til en kønsscanning i Kolding får man os hele barnet at se, så det er dejligt nok (: 

haha ja, her er det forskelligt (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.