MKN_96 skriver:
Rigtig træls situation!
Dog er jeg af den overbevisning, at man ikke er herre over sine følelser, og det faktum at du er forelsket er jo i og for sig skønt!
I gik fra hinanden af en årsag, og med det i tankerne skal du vurdere om det er en reel forelskelse i ham som person, eller om du er forelsket i den nye side af ham - ham som "far".
Hvis det kun er den nye side af ham tror jeg du skal bearbejde det, og få det lagt bag dig. Han har stadig sin person med sig, og det ville være rigtig træls at sætte en masse over styr, blot for at finde ud af at det kun er når han er sammen med jeres barn at han vækker noget inden i dig 
Hvis det ikke er tilfældet, men at du bare er faldet for hele pakken på ny, så ville jeg uden tvivl tage en snak med ham en dag i er alene. Hvis han ingen følelser har for dig, så vil han stå ved sit nuværende forhold, og så er du nødt til at komme videre, selvom det kan være hårdt! Hvis han derimod stadig går og har varme følelser for dig, så får han muligheden for selv at vælge hvad han vil, og hvis det er at gå fra eks'en, så er det sådan det må være - jeg ser det kun som win win, i får lov at være sammen, og jeres barn får forældre som er sammen 
Håber du finder ud af det 
Enig med overstående, i gik fra hinanden af en grund, og det skal du nok lige huske.
Hvis du så kommer frem til at du gerne vil tilbage til ham, så bliver det jo med hele pakken, både det dårlig og det gode, og der er jo ingen garanti for at de ting der gjorde at i gik fra hinanden, at de er ændret ved ham nu.
Men uanset hvad så synes jeg at du skal få lagt kortene på bordet og snakket med ham og de følelser du går og har, så de ikke æder dig op (: Så kan du få vished og klar besked, om han ønsker det samme som dig.
Men jeg ser intet i vejen for at i giver det et forsøg mere, i har jo trods alt et barn sammen, og når der er børn i billedet mener jeg at man godt kan kæmpe lidt ekstra.
Men som en anden foreslog, måske du kan skrive det hele ned i et brev til ham, give ham næste gang når han går ud af døren og bede ham læse det når ham kommer ud i bilen og så tænke over det der står.