Forelsket i faren (exen) til mit nyfødte barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2015

Anonym trådstarter

Til information - vi sover ikke sammen, han overnætter i mit hjem for at aflaste mig og for at være så meget som muligt sammen med sit barn. 

Han kommer rigtig meget i mit hjem, så han kan få opbygget en god relation til vores barn. Det er nødvendigt med så mange besøg i starten.

Hvad der kan tilføjes er, at vores forhold til hinanden er blevet meget bedre efter vi har fået et barn. Nok fordi vi har noget at være fælles om. Vi er gode venner og der er ingen diskussioner omkring vores barn, samvær og generelle/praktiske ting.

UANSET hvad udfaldet af det her bliver, så vil jeg gøre en ære i at det ikke påvirker vores barn. At vi internt, eller retter sagt at jeg har følelser i klemme kommer ikke til at påvirke vores barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2015

modesty

Bshizzle skriver:

Hun skriver at de sover sammen engang imellem.. ? 

Kan sagtens forholde mig til at han ser sit barn ret ofte 

Hvordan ville du ha det hvis din Mand sov hos hans X engang imellem? 

Jeg kan bare ikke forholde mig til det..  Men så er det godt ikke alle føler sådan 

Jeg ville helt klart accepetere at det var naturlige vilkår når han havde en 4 mdr. gammel baby.

Ville jeg synes det var megafedt? Sikkert ikke, men jeg ville opføre mig som et voksent menneske og forstå at det ikke handlede om at han ville kneppe sin eks, men at han gerne ville se, og hjælpe med, sit barn.

Anmeld

17. februar 2015

Ung kvinde mor snart til 2

Hej evt du kun skrev et brev til ham som han kan læse mens han er ved dig og den lille om dine følgers for ham og se hvad han siger til det 

Anmeld

17. februar 2015

TNBC

Bshizzle skriver:

Hun skriver at de sover sammen engang imellem.. ? 

Kan sagtens forholde mig til at han ser sit barn ret ofte 

Hvordan ville du ha det hvis din Mand sov hos hans X engang imellem? 

Jeg kan bare ikke forholde mig til det..  Men så er det godt ikke alle føler sådan 

Nej at han sover der. Ikke sammen, der er forskel. 

Og nej ville da ikke synes det var super fedt, men skønt at han vil være en del af sit barns liv så meget som muligt.

Anmeld

17. februar 2015

migxher

MKN_96 skriver:

Rigtig træls situation!

Dog er jeg af den overbevisning, at man ikke er herre over sine følelser, og det faktum at du er forelsket er jo i og for sig skønt!  I gik fra hinanden af en årsag, og med det i tankerne skal du vurdere om det er en reel forelskelse i ham som person, eller om du er forelsket i den nye side af ham - ham som "far".
Hvis det kun er den nye side af ham tror jeg du skal bearbejde det, og få det lagt bag dig. Han har stadig sin person med sig, og det ville være rigtig træls at sætte en masse over styr, blot for at finde ud af at det kun er når han er sammen med jeres barn at han vækker noget inden i dig

Hvis det ikke er tilfældet, men at du bare er faldet for hele pakken på ny, så ville jeg uden tvivl tage en snak med ham en dag i er alene. Hvis han ingen følelser har for dig, så vil han stå ved sit nuværende forhold, og så er du nødt til at komme videre, selvom det kan være hårdt! Hvis han derimod stadig går og har varme følelser for dig, så får han muligheden for selv at vælge hvad han vil, og hvis det er at gå fra eks'en, så er det sådan det må være - jeg ser det kun som win win, i får lov at være sammen, og jeres barn får forældre som er sammen

Håber du finder ud af det

Enig med overstående, i gik fra hinanden af en grund, og det skal du nok lige huske.

Hvis du så kommer frem til at du gerne vil tilbage til ham, så bliver det jo med hele pakken, både det dårlig og det gode, og der er jo ingen garanti for at de ting der gjorde at i gik fra hinanden, at de er ændret ved ham nu. 

Men uanset hvad så synes jeg at du skal få lagt kortene på bordet og snakket med ham og de følelser du går og har, så de ikke æder dig op (: Så kan du få vished og klar besked, om han ønsker det samme som dig. 

Men jeg ser intet i vejen for at i giver det et forsøg mere, i har jo trods alt et barn sammen, og når der er børn i billedet mener jeg at man godt kan kæmpe lidt ekstra. 

Men som en anden foreslog, måske du kan skrive det hele ned i et brev til ham, give ham næste gang når han går ud af døren og bede ham læse det når ham kommer ud i bilen og så tænke over det der står.

Anmeld

17. februar 2015

AlberteSophie

Årh ville ønske at jeg kunne komme med nogle guldkorn og noget der virkelig kan hjælpe dig. For nøj hvor må det være svært  

jeg tror at uanset hvor meget man kan brænde nallerne, er det aller vigtigste at føle sit hjerte og sandheden. 

Lyt til dit hjerte, jeg er sikker på at det skal vise dig den rette vej

Anmeld

17. februar 2015

alenemor42

Uha det er godt en svær en...

Som jeg læser det er der i gen indikation for at han føler det samme som dig?  Han virker bare som en engageret far som du har et rigtigt godt forhold og samarbejde med.

Hvis han ikke har givet udtryk for at have samme følelser for dig ville jeg nok tænke mig rigtigt godt om i den jeg sagde noget.

Der er stor chance for at tingene kan blive akavet og anderledes end de er nu.

Som en anden også skriver .... det kan Være meget muligt at det er hans nye voksne og ansvarlige rolle som far du har forelsket dig i.

Håber du finder en løsning med god udgang.

Anmeld

17. februar 2015

Babilooo

Han er i et fast seriøst forhold som har gjort noget godt for ham. Jeg synes faktisk at det er dobbelt moralsk at overveje at prøve at vinde ham tilbage når han er kommet videre... Hvis du ellers generelt synes det er forkert at ødelægge andres forhold og være den anden kvinde. I mine øjne er det ikke anderledes fordi I har været sammen. Du vil forge at bryde deres forhold. Det er ikke fair. Du har valgt fra. 

Hvis han vil dig og jer som familie må han vise det og selv vælge at komme tilbage og vise interessen. Det er min holdning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.