Bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2015

A&F

Anonym skriver:

Ja det har jeg hørt mange gang, man har aldrig set det. 

Påstår du at jeg lyver ven? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2015

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Påstår du at jeg lyver ven? 

Nej nej søde jeg er selv muslim! 

Jeg har hørt det sker men har bare ikke set det endnu, og har ikke selv oplevet.  

altså set i min egen øjne kun hørt fra min mand eller familien eller venner eller set i tv . 

Anmeld

16. februar 2015

A&F

Nej nej søde jeg er selv muslim! 

Jeg har hørt det sker men har bare ikke set det endnu, og har ikke selv oplevet.  

altså set i min egen øjne kun hørt fra min mand eller familien eller venner eller set i tv . 

Nåå , jamen blandt andet min veninde oplevede det desværre. Men venlighed,  tålmodighed og dialog er ihvertfald mit råd, for at komme igennem det  

Anmeld

16. februar 2015

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Nåå , jamen blandt andet min veninde oplevede det desværre. Men venlighed,  tålmodighed og dialog er ihvertfald mit råd, for at komme igennem det  

Anmeld

17. februar 2015

Sprit25

Du skal ikke være bange! Indre Kbh er nok det sikreste sted i dk lige nu! 

Anmeld

17. februar 2015

SandraXOXO

A&F skriver:

Jeg er ikke bange, men bekymret for at jeg ville høre negative ting om mig som muslim, da mange muslimske kvinder jeg kender er blevet råbt negativt efter og nogle har fået revet tørklædet af dem. Personligt er jeg også bekymret for at blive angrebet. Men vil leve mit liv som jeg plejer. Må freden være med os alle. Vi skal stå sammen uanset religion og race. 

Ej hvor skrækkeligt. Det er bare ikke ok. Puha. Tørklæde eller ej, man burde kunne gå i fred uden frygt. 

Anmeld

17. februar 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Det er skrækkeligt og jeg kan godt forstå det gør dig utryg. 

Bare husk på at risikoen for at blive dræbt i et terrorangreb er uendelig mange gange mindre end risikoen for at dø i et trafikuheld. Ja, risikoen for at dø i et flystyrt er meget større end risikoen for at dø i et terrorangreb.

Jeg ville tage det helt roligt. 

Anmeld

17. februar 2015

modesty

Anonym skriver:

Efter man har hørt om Kbh hvad der sket , er jeg bange for at går ud!! 

Jeg bor lige rundt om hjørnet fra Nørreport/Krystalgade. Jeg var på hovedbiblioteket lige overfor synagogen med min søn om fredagen, og regner med at blive ved med at komme der præcis som vi plejer.

Vores liv fortsætter uforandret. Sandsynligheden for at du bliver kørt over af en bil (eller myrdet i et røveri eller af en tilfældig) er LANGT større end for at der skulle ske dig noget i en terror-aktion. Men du bliver vel ikke indendøre fordi du er bange for at blive kørt ned eller slået ihjel af en røver?

Anmeld

17. februar 2015

Frk.S

A&F skriver:

Jeg er ikke bange, men bekymret for at jeg ville høre negative ting om mig som muslim, da mange muslimske kvinder jeg kender er blevet råbt negativt efter og nogle har fået revet tørklædet af dem. Personligt er jeg også bekymret for at blive angrebet. Men vil leve mit liv som jeg plejer. Må freden være med os alle. Vi skal stå sammen uanset religion og race. 

Fy for f**** - det var da grimt. Tænk at folk har så lidt omgang i hovedet, at de bare skærer alle over én kam. 

Hvorfor fatter folk ikke, at dem der gør som psykopaten i lørdags, ikke gør det fordi de er muslimer, men fordi de er ekstremister?? 

Håber virkelig ikke du bliver udsat for disse ubehageligheder. 

Til TS: Jeg kan egentlig godt forstå dig, når du nu bor så tæt på - det er virkelig ikke rart når den slags sker lige rundt om hjørnet. Jeg håber at du lige så stille kan slippe frygten og leve dit vante liv. Beredskabet er styrket - og jeg er ret sikker på, at der bliver passet rigtig godt på jer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.