Hejza,
Jeg går med et spørgsmål som jeg godt kunne tænke mig at hører jeres mening om.
Sagen er den, at jeg gik fra min eks for godt 19 mdr siden, (vi har 2 børn sammen) men han har næsten aldrig taget del i arbejdet med børnene.
Der er ingen fast samværsordning, men de har ikke overnattet ved ham ret mange gange på de 19 mdr, der nu er gået, jeg vil tro det er under 10 gange.
Han har nu P.T. ikke set dem en hel måned, fordi jeg gider ikke blive ved med at ringe og spørge hvornår han vil komme og se dem, nu venter jeg bare til at han kontakter mig.
Børnene snakker aldrig om deres far, de er 5 og 3 år.
Min veninde, der er social rådgiver har fortalt, at jeg skal skrive alt ned omkring samvær (det vi nu aftaler selv), han har ikke ret mange penge til sig selv, så han spørger gerne om han kan få mad med til dem/eller til den ene han nu har, skal også skrive ned hvis han "brænder" børnene af ved ikke at komme, eller være hjemme når jeg kommer.
Hun har også sagt at deter en god idé at skrive ned, hvis han har lånt penge af mig, (jeg er et varmt menneske, der gerne vil hjælpe, men det er slut nu, da jeg har flere penge til gode fra ham af, og jeg ved ikke om jeg får dem igen.)
Jeg får børnebidrag fra ham, dog går det over kommunen.
Han lyver og fortæller usandheder om mig, såsom at når han ringer smækker jeg bare røret på igen, og at jeg har fået en ny kæreste, og det er derfor jeg ikke gider at snakke med ham, men det er ikke rigtigt, jeg har aldrig forbudt ham og komme og se sine børn, han skulle bare ringe i forvejen, men det gør han ikke.....
Fortsætter...
Anmeld