Så skete det!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2015

S*DD

DetAss skriver:

Øv øv.. Var til scanning i dag, og havde simpelthen på fornemmelsen, at noget var galt. Og fik desværre bekræftet min frygt ..

har de sidste 8 dage, været hele følelsesregisteret igennem.. 

Hvor langt skulle du være henne? For jeg var til scanning 4+3 og der kunne man intet se. Var til scanning i søndags hvor jeg var 6+1 og der så vi hjerteblink. 

Så hvis du ikke er så langt henne. Så kan det være det er for tidligt at se noget på scanningen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

DetAss

Bak skriver:

Stakkel Hvad viste scanningen? Har du haft en SA?

Scanningen viste intet andet end en tom livmoder, med en smule rester. Gik en smule i chok da jeg fik meldingen, selvom jeg på en måde havde set den komme pga flere dage med blødninger. På trods af at min læge sagde, at det var helt normalt, at bløde.. 

Anmeld

24. februar 2015

DetAss

S*DD skriver:

Hvor langt skulle du være henne? For jeg var til scanning 4+3 og der kunne man intet se. Var til scanning i søndags hvor jeg var 6+1 og der så vi hjerteblink. 

Så hvis du ikke er så langt henne. Så kan det være det er for tidligt at se noget på scanningen. 

Jeg var til scanning i dag for, at finde ud af hvor langt jeg var henne. 

Jeg har pcos og derfor nogle mærkelige og meget springende menstruationer..

men jeg har i 14 dage blødt (altså allerede inden jeg tog testene) og det er i de sidste dage blevet værre og værre. Så jeg var egentlig forberedt på, at der ikke var noget længere  .. Men derfor gik jeg stadig i chok, da gynækologen sagde til mig, at der intet var at se, andet end rester.. 

Så skal til scanning igen om en uge, for at se om alt er kommet ud, hvilket vi egentlig  håber på, så jeg kan komme op på hesten igen.. 

Vi blev så glade da vi stod med 3 positive tests, da vi et år forinden havde fået, besked på at vi ikke kunne selv.. Og nu virker det, som et virkelig stort tab.. 

Anmeld

24. februar 2015

S*DD

DetAss skriver:

Jeg var til scanning i dag for, at finde ud af hvor langt jeg var henne. 

Jeg har pcos og derfor nogle mærkelige og meget springende menstruationer..

men jeg har i 14 dage blødt (altså allerede inden jeg tog testene) og det er i de sidste dage blevet værre og værre. Så jeg var egentlig forberedt på, at der ikke var noget længere  .. Men derfor gik jeg stadig i chok, da gynækologen sagde til mig, at der intet var at se, andet end rester.. 

Så skal til scanning igen om en uge, for at se om alt er kommet ud, hvilket vi egentlig  håber på, så jeg kan komme op på hesten igen.. 

Vi blev så glade da vi stod med 3 positive tests, da vi et år forinden havde fået, besked på at vi ikke kunne selv.. Og nu virker det, som et virkelig stort tab.. 

Hvor er jeg ked af at høre det! 

Jeg håber at det snart lykkes for jer! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.