Så skete det!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
13 svar
32 synes godt om
16. februar 2015

DetAss

yaaaay!!!! Endelig skete det. 

Har de sidste 8-10 dage haft ømme bryster, men har ikke tænkt over hvad det kunne betyde. I løbet af weekenden, kom der mavekramper i forskellige situationer, og i morges blev jeg enig med mig selv om, at tage en test, for at få et negativt svar, så min krop kunne tage den med ro.. 

Men der blev jeg snydt. 2 streger kom frem  

har været ved lægen og få det bekræftet.. Hverken manden eller jeg kan forstå det, på trods af at det er det eneste vi har snakket om hele dagen.. 

Vi sad for ca et år siden, og havde fået at vide at jeg led af PCOS og mandens sædkvalitet var stærkt nedsat. Så vi havde opgivet alt håb om, at kunne klare det selv.. Og bum! Så var der gevinst...  

Nu krydser vi bare fingre og nusser baby i maven 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2015

Troldemommi

DetAss skriver:

Har de sidste 8-10 dage haft ømme bryster, men har ikke tænkt over hvad det kunne betyde. I løbet af weekenden, kom der mavekramper i forskellige situationer, og i morges blev jeg enig med mig selv om, at tage en test, for at få et negativt svar, så min krop kunne tage den med ro.. 

har været ved lægen og få det bekræftet.. Hverken manden eller jeg kan forstå det, på trods af at det er det eneste vi har snakket om hele dagen.. 

Vi sad for ca et år siden, og havde fået at vide at jeg led af PCOS og mandens sædkvalitet var stærkt nedsat. Så vi havde opgivet alt håb om, at kunne klare det selv.. Og bum! Så var der gevinst...  

Tillykke, ja man bliver helt rundt på gulvet 

Monica 

Anmeld

16. februar 2015

DetAss

Troldemommi skriver:

Tillykke, ja man bliver helt rundt på gulvet 

Monica 

Ja det er helt vildt

Anmeld

16. februar 2015

misscgn

STORT tillykke  Hvor er det skønt. 

Anmeld

16. februar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med de to streger

Det er i dag nøjagtig 8 år siden, at jeg fandt ud af jeg var gravid med vores søn - han er nu lidt over 7 år

Anmeld

16. februar 2015

Babydrøm

DetAss skriver:

Fantastisk! Stort tillykke  

Anmeld

24. februar 2015

DetAss

Øv øv.. Var til scanning i dag, og havde simpelthen på fornemmelsen, at noget var galt. Og fik desværre bekræftet min frygt ..

har de sidste 8 dage, været hele følelsesregisteret igennem.. 

Anmeld

24. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
DetAss skriver:

Øv øv.. Var til scanning i dag, og havde simpelthen på fornemmelsen, at noget var galt. Og fik desværre bekræftet min frygt ..

Kæmpe til jer

Anmeld

24. februar 2015

Stjerneskud84

Kæmpe stort tillykke 

Anmeld

24. februar 2015

Bak

DetAss skriver:

Stakkel Hvad viste scanningen? Har du haft en SA?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.