Graviditetstest - ICSI

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2015

Carina:-)

Når du har testet negativ er der jo ingen tvivl om at det der er pga graviditet- det eneste du nu kan risikere fordi du har testet tidligt er at det kan blive en bio men det kan lige så vel blive til en baby 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2015

Kløver

Så kort tid efter vil jeg mene det nok er god risiko for at det er pregnylen med mindre een bliver mere og mere tydelig 

Anmeld

16. februar 2015

LilleMie

Anonym skriver:

Hov, glemte at nævne at jeg også tog en test i lørdags (i know - testmonster) Den var bragende negativ .. 

Hvis den har været negativ, så burde hormonerne er ude af kroppen (vil jeg tro). Vi reagerer jo forskelligt på hormonerne, så nogle vil hurtigt kunne teste det ude af kroppen og andre er længere tid om det (du er nok bare en af de hurtige).

Men igen, hvis du har fået en negativ test i lørdags, så vil jeg også sige forsigtigt tillykke  Test igen om et par dage og giv en update - det er jo helt vildt spændende!!!

Jeg får helt lyst til at teste selv nu Men jeg tog en halv dosis Ovitrelle i fredags, så jeg vil slet ikke tro på resultatet, hvis jeg testede (jeg vil være 3+3 i dag med et fryseæg i dag ). Jeg må først teste om 12 dage jf. klinikken, pga. Ovitrellen, men det virker næsten som tortur lige nu

Anmeld

16. februar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Du tænker på det progesteronnoget eller ? 

Det skal jeg nemlig ikke have, er med i et studie fra klinikken hvor jeg i stedet for det man skal have op i skeden, skal have to injektioner med pregnyl .. Dem har jeg begge fået inden ÆO, så siden har jeg ikke taget medicin (udover vitaminer selvfølgelig) 

Er det det du mener ? 

Ja det var det jeg mente 

Anmeld

16. februar 2015

l.kjoeller

De færreste tester positivt så kort efter æo. Ville vente en lille uge endnu 

Anmeld

16. februar 2015

CamillaC

Jeg testede positivt 3+4 ved ivf frys.

Dagen inden var den negativ, så det kan sagtens lade sig gøre.

jeg hepper på dig 

Anmeld

20. februar 2015

Holst85

Hvordan går det? 

Anmeld

20. februar 2015

Anonym trådstarter

Har ikke turdet teste siden  Må vente og se hvad blodprøven siger 

Anmeld

20. februar 2015

Anonym trådstarter

Update -

Positiv  Weeeeehu Efter snart 2 års forsøg 

Anmeld

20. februar 2015

charthys

Anonym skriver:

Update -

Positiv  Weeeeehu Efter snart 2 års forsøg 

Tillykke :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.