Graviditetstest - ICSI

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.685 visninger
19 svar
8 synes godt om
16. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg er en klovn jeg ved det  

Jeg har testet - kunne ikke dy mig .. Der er faktisk en svag ekstra streg 

Men kan man regne med det ? Fik taget æg ud den 6 feb og lagt 1 flot æg op den 11 feb. Har i forløbet fået Gonal f, orgalutran, suprefact og pregnyl .. Sidste inj. Tirsdag den 10 (pregnyl) .. Dagen for ÆO tog jeg en test (skulle se om den var positiv efter hormoner) men den var negativ - så mit spørgsmål ..

Kan jeg virkelig regne med testen som jeg har taget i morges ?

Jeg ved godt det er tovlig at jeg har testet - men jeg er et testmonster  Skal have taget blodprøve på fredag 

På forhånd tak for svar 

en nervøs som, hvis testen holder vand, er 3+2 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2015

o1Mutte

Anonym skriver:

Men kan man regne med det ? Fik taget æg ud den 6 feb og lagt 1 flot æg op den 11 feb. Har i forløbet fået Gonal f, orgalutran, suprefact og pregnyl .. Sidste inj. Tirsdag den 10 (pregnyl) .. Dagen for ÆO tog jeg en test (skulle se om den var positiv efter hormoner) men den var negativ - så mit spørgsmål ..

Jeg ved godt det er tovlig at jeg har testet - men jeg er et testmonster  Skal have taget blodprøve på fredag 

På forhånd tak for svar 

Har du et billede

Anmeld

16. februar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

På forhånd tak for svar 

Jeg er i tvivl om du kan pga. Homoner . Men forsigtigt tillykke, ellers ville jeg høre klinkken  

Anmeld

16. februar 2015

Anonym trådstarter

Ja det har jeg da 

Havde jeg ikke været i behandling havde jeg ikke været sådan i tvivl, men tænker aaaaalt muligt om hormonpåvirkning osv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. februar 2015

o1Mutte

Anonym skriver:

Ja det har jeg da 

Havde jeg ikke været i behandling havde jeg ikke været sådan i tvivl, men tænker aaaaalt muligt om hormonpåvirkning osv 

Kan sagtens se den Forsigtigt tillykke  

Anmeld

16. februar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Ja det har jeg da 

Den eneste forskel fra sidst du tog en test eller vel "gelen" til at holde på gravidlitet? 

Anmeld

16. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Den eneste forskel fra sidst du tog en test eller vel "gelen" til at holde på gravidlitet? 

Du tænker på det progesteronnoget eller ? 

Det skal jeg nemlig ikke have, er med i et studie fra klinikken hvor jeg i stedet for det man skal have op i skeden, skal have to injektioner med pregnyl .. Dem har jeg begge fået inden ÆO, så siden har jeg ikke taget medicin (udover vitaminer selvfølgelig) 

Er det det du mener ? 

Anmeld

16. februar 2015

nielsen80

Pregnyl er desværre et af de hormoner, som giver udslag på en graviditetstest. Jeg ville nok ikke turde tro på det endnu.

Men det kan jo sagtens være den er der, men tror du er nødt til at kunne se en udvikling før, jeg ville tro på det.

Håber du snart står med to meget skarpe streger, og får en vellykket graviditet.

Anmeld

16. februar 2015

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Pregnyl er desværre et af de hormoner, som giver udslag på en graviditetstest. Jeg ville nok ikke turde tro på det endnu.

Men det kan jo sagtens være den er der, men tror du er nødt til at kunne se en udvikling før, jeg ville tro på det.

Håber du snart står med to meget skarpe streger, og får en vellykket graviditet.

Det er netop det jeg frygter 

Ville den så ikke også have været positiv på dagen for ÆO, der fik jeg pregnyl dagen inden ? Ej, jeg aner det ikke  Håber og beder til den er der  Vi må se på fredag 

Anmeld

16. februar 2015

Anonym trådstarter

Hov, glemte at nævne at jeg også tog en test i lørdags (i know - testmonster) Den var bragende negativ .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.