Oplevelser og erfaringer ved 1. IVF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2015

Kærlighediminmave

Mille:) skriver:

Ja, de havde lukket fredag-søndag... men sygeplejesken som stod for mine scanninger og insemineringen var bare verdens bedste sygeplejeske... hun havde bare hjertet med i sit arbejde, og tog sig tid til at lytte  derfor prøvede vi i 12 måneder, før vi gik videre...nu hvor vi er kommet på OUH til IVF frygter jeg lidt at jeg bliver et objekt på samlebåndet...

Åh okay håber også vi får en god oplevelse vi skal være i dronninglund 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2015

Mulle0802

Jamen vi går og venter på næste menustration, Håber jo så at vi har klaret det selv denne gang...  men hvis den kommer skal jeg ringe til OUH og så har de jo lovet at jeg ville komme for denne gang... vi har været i gang knap 2,5 år, så

Okay, vi skal også starte på OUH  

Held og lykke

Anmeld

18. februar 2015

l.kjoeller

Mulle0802 skriver:

Hej alle,

Kæresten og jeg skal efter 1 års forsøg starte til IVF behandling. Det har vidst sig at kæresten har meget nedsat sædkvalitet. Jeg fejler intet. 

Vi var lidt i tvivl om vi ville starte behandling starten af marts eller april, vi var til forsamtale primo februar. Vi har nu besluttet (meget tæt på endeligt) at vi vil starte ved næste mens som er i starten af marts. 

Spændt på om vi kan komme i behandling der eller vi skal vente!  Plejer man normalt ikke blive prioriteret når det er 1 forsøg? 

Tænker ikke så meget over homonerne (dog har jeg nåle skræk - kort protokol) og ægudtagning, men at vi for første gang har en reel chance for at blive gravide.

Nogen der er blevet det første gang ved IVF og manden har meget nedsat sædkvalitet men kvinden intet fejler? 

Min mand havde bogstaveligt ingen sæd celler næsten.  Jeg fejler intet.  Fik gevinst 1 icsi. Og  er fileme økogravide med lillesøster.  Så det kan ændre sig åbenbart   held og lykke 

Anmeld

18. februar 2015

Mille:)

Mulle0802 skriver:

Okay, vi skal også starte på OUH  

Held og lykke

Hvornår regner i med at starte? er det første gang på OUH?

Jeg er bare ikke god til første gange... kan godt lide at vide præcist hvad der skal ske...

Anmeld

18. februar 2015

Mulle0802

Jeg er bare ikke god til første gange... kan godt lide at vide præcist hvad der skal ske...

Ja det er første gang, vi vil melde os til opstart næste mens omkring sidst i februar/start marts, så det er meget nyt og lidt spændende. Men ja kan godt følge din frygt for at blive samlebåndsprojekt - har snart ventet 2 uger på svar på nogle opfølgende spørgsmål vi havde efter forsamtalen. Det tyder ikke så godt 

Anmeld

18. februar 2015

Mulle0802

Har lige ansøgt dig som ven så kan vi måske dele vores erfaringer og forløb 

Anmeld

18. februar 2015

Mille:)

Mulle0802 skriver:

Har lige ansøgt dig som ven så kan vi måske dele vores erfaringer og forløb 

meget gerne

Anmeld

18. februar 2015

anjo01

Jeg skal også igang med mit første IVF forsøg. Men jeg skal på lang protokol

Anmeld

19. februar 2015

Mulle0802

anjo01 skriver:

Jeg skal også igang med mit første IVF forsøg. Men jeg skal på lang protokol

Har du været igenne IUI eller er I røget direkte videre til IVF?

Anmeld

19. februar 2015

anjo01

Mulle0802 skriver:

Har du været igenne IUI eller er I røget direkte videre til IVF?

Vi er røget direkte videre til IVF

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.