Holde mandens 30 års fødselsdag eller ikke???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2015

Mulle0802

Jeg ville også foreslå surprise, kan sagtens være brunch.

Hvad med at oprette en begivenhed på Facebook og inviterer de venner og familie du tænker der skal være med og så skriv at du ønsker at overraske din kæreste/mand om de har nogle gode forslag evt. kan/vil hjælpe med planlægningen.

Sikker på at de "rigtige venner" vil træde til for at glæde din kæreste mand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Jeg ville også foreslå surprise, kan sagtens være brunch.

Hvad med at oprette en begivenhed på Facebook og inviterer de venner og familie du tænker der skal være med og så skriv at du ønsker at overraske din kæreste/mand om de har nogle gode forslag evt. kan/vil hjælpe med planlægningen.

Sikker på at de "rigtige venner" vil træde til for at glæde din kæreste mand.

Jeg har tænkte meget på surprise party, men synes bare ikke jeg kan gennemføre det.... 

Min familie bor langt væk 

tror hellere ikke jeg kan overskue det når jeg er i min sidste trimester..... jeg er allerede sygmeldt pga. af bækkenløsning. Jeg vil helst ha han er med i at lave festen. 

Men brunch synes jeg er en gode ide, billigt og nemt 

Anmeld

15. februar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Jeg har tænkte meget på surprise party, men synes bare ikke jeg kan gennemføre det.... 

Min familie bor langt væk 

tror hellere ikke jeg kan overskue det når jeg er i min sidste trimester..... jeg er allerede sygmeldt pga. af bækkenløsning. Jeg vil helst ha han er med i at lave festen. 

Men brunch synes jeg er en gode ide, billigt og nemt 

Det kunne være at nogle af hans venner kunne hjælpe med planlægningen eller familie. 

Ellers så ville jeg tage en snak med ham om at du kan mærke at det betyder meget for ham at holde en 30 års fest så du har derfor besluttet at det skal I(ikke til diskussion) men at du har brug for at han er med til at planlægge det. 

Når du har besluttet det (ikke til diskussion) så ved han at du mener det og prioritere ham. 

Anmeld

15. februar 2015

Cirkus1900

Her bliver manden 40 og vil/vil ikke holde fødselsdag. Så jeg er i gang med at planlægge en stille og rolig surprise, men hvor folk må have en ret med hver. Ellers vil det blive opdaget og så ja, så det også billigere og man kan have flere med.

Han ville gerne som vi gjorde til barnedåb, men kan ikke lige finde 10.000.  Så har valgt den anden måde.

Anmeld

15. februar 2015

Anonym trådstarter

Cirkus1900 skriver:

Her bliver manden 40 og vil/vil ikke holde fødselsdag. Så jeg er i gang med at planlægge en stille og rolig surprise, men hvor folk må have en ret med hver. Ellers vil det blive opdaget og så ja, så det også billigere og man kan have flere med.

Han ville gerne som vi gjorde til barnedåb, men kan ikke lige finde 10.000.  Så har valgt den anden måde.

Lyder fantastisk... :-) 

Måske er det noget jeg burde overveje.... 

Men er så forbandet genert  jeg tør ikke tænke tanken at ringe til en masse, og få dem at lave ting...... Jeg tror de vil gerne men.....

- Synes bare det er så sværte  

Kan man kun invitere venner, og tætte familie søskende ??? bare så der var noget? 

Anmeld

15. februar 2015

Cirkus1900

Anonym skriver:

Lyder fantastisk... :-) 

Måske er det noget jeg burde overveje.... 

Men er så forbandet genert  jeg tør ikke tænke tanken at ringe til en masse, og få dem at lave ting...... Jeg tror de vil gerne men.....

- Synes bare det er så sværte  

Kan man kun invitere venner, og tætte familie søskende ??? bare så der var noget? 

Du kan gøre det præcis som du vil

Du må sende en SMS, det har jeg gjort for så ender det ikke med folk ringer. 

Her er det familien og de venner vi ser mest. Og vil så leje sønnens SFO, så er der til store og små. Så sørger jeg for drikkevarer osv men mad må folk selv have med

tænker og håber det bliver nemt, men mon ikke jeg bliver overrasket��

Anmeld

15. februar 2015

klmf

Anonym skriver:

Ved du hvad. 

ved ikke om hans venner vilde sige ja..... :/ de er meget specielle .

Øv $

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.