Holde mandens 30 års fødselsdag eller ikke???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.067 visninger
16 svar
11 synes godt om
15. februar 2015

Anonym trådstarter

Nu er det sådan vi venter vores første barn i år, og manden 30 års fødselsdag. 

- Jeg har spurgt manden om han vil fejre sin 30 års fødselsdag svaret var ja, så blev jeg gravid, og der er en masse udgifter, og nu sagde han, så nej. 

Jeg troede det var det, NU begynder han at snakke om, det vilde være fedt, at være fejret, når man nu bliver de 30 år, når han ser på facebook gamle klassekammerater/bekendte bliver 30 år .

MEN så når jeg siger okay, vi må vælge et sted, og mad osv. tager han i land....

Jeg kan tydelig mærke det er noget han VIL nu. 

OG FØR i skriver; Ja, men manden har talte han er en voksen mand osv!!!!   (Godt nok, overrasket hvor onde tonen er herinde engang i mellem, man kan sige sin mening uden, at være nedgørenede .  KONSTRUKTIV KRITIK  

Så blev han mor og far skiltet, som barn, og de var ikke særlig voksne, så han droppede, at holde fødselsdag fra han var barn, fordi han orkede ikke deres problemer, så skulle den holdes der, så skulle han/hun med osv.

- Holder også kun fødselsdag hver år for han, sammen med hans mor, og mig.  Meget intimt. 

Hvad skal jeg gøre????  Hvad vilde i gøre? 

Økonomien er "okay", selvfølge er vi presset af, vi skal være forældre snart. 

Jeg kan bare mærke han vil, så gerne ha det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2015

fo82

Anonym skriver:

Nu er det sådan vi venter vores første barn i år, og manden 30 års fødselsdag. 

- Jeg har spurgt manden om han vil fejre sin 30 års fødselsdag svaret var ja, så blev jeg gravid, og der er en masse udgifter, og nu sagde han, så nej. 

Jeg troede det var det, NU begynder han at snakke om, det vilde være fedt, at være fejret, når man nu bliver de 30 år, når han ser på facebook gamle klassekammerater/bekendte bliver 30 år .

MEN så når jeg siger okay, vi må vælge et sted, og mad osv. tager han i land....

Jeg kan tydelig mærke det er noget han VIL nu. 

OG FØR i skriver; Ja, men manden har talte han er en voksen mand osv!!!!   (Godt nok, overrasket hvor onde tonen er herinde engang i mellem, man kan sige sin mening uden, at være nedgørenede .  KONSTRUKTIV KRITIK  

Så blev han mor og far skiltet, som barn, og de var ikke særlig voksne, så han droppede, at holde fødselsdag fra han var barn, fordi han orkede ikke deres problemer, så skulle den holdes der, så skulle han/hun med osv.

- Holder også kun fødselsdag hver år for han, sammen med hans mor, og mig.  Meget intimt. 

Hvad skal jeg gøre????  Hvad vilde i gøre? 

Økonomien er "okay", selvfølge er vi presset af, vi skal være forældre snart. 

Jeg kan bare mærke han vil, så gerne ha det. 

hvis du kan mærke at det er noget han ønsker inderst inde, men lægger låg på pga familieforøgelsen og frygten for økonomien, så tag en god lang snak med ham, og fortæl ham at det sagtens kan holdes rent økonomisk og at han ikke skal holde det tilbage hvis det betyder noget for ham :-) 

Og bare fordi han "har talt" er det jo ikke ensbetydende med at man ikke fortryder ;-) og hvem ved, ud over ham selv, hvor meget det er kommet til at fylde i ham? :-)

Anmeld

15. februar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Vis i har råd så hold evt et supres party for ham  

Sig i bare holder fødselsdag for ham et intimt sted dig og ham og så før ham ind til festen tror da han ville blive lykkelig og snakke om det længe efter 

Anmeld

15. februar 2015

Holst85

Står selv i samme båd, bortset fra at det er mig der bliver 30 år. 

Vi er igang med fertilitets behandling og vi håber jeg bliver gravid denne her gang, og så vil jeg være ca. 6 uger henne til min fødselsdag. 

Jeg har hele tiden sagt at vi sku ha en fest, men nu bliver det ikke et druk gilde, men stille og roligt i haven med telt og mad ude fra og så kører vi til bordershoppen og handler ind til sodavand og øl og slik.. 

Men synes da i sku se hvad pengene er til det og så invitere dem i har lyst til at se.. 

Anmeld

15. februar 2015

Frk.S

Hvis du kan mærke på ham, at det er noget han gerne vil, men ikke synes i har råd til, hvad så med et surprise party.... uden en masse fancy så det ikke bliver for dyrt.

Inviter alle dem du ved han allerhelst vil se hjem til jer - evt. bare efter aftensmadstid, så i ikke skal give mad. Til lidt at drikke, snacks og hygge.

Hvis du så meget gerne vil have at det skulle være mad, kunne du evt. spørge nogle af de nærmeste om de evt. kunne have lyst til at tage en ret med til noget tag selv bord i stedet for en gave.... altså så de i stedet for at være gæster, simpelthen er med til at holde denne fest for din mand?

Håber i finder en løsning i begge bliver glade for. 

Anmeld

15. februar 2015

Anonym trådstarter

Holst85 skriver:

Står selv i samme båd, bortset fra at det er mig der bliver 30 år. 

Vi er igang med fertilitets behandling og vi håber jeg bliver gravid denne her gang, og så vil jeg være ca. 6 uger henne til min fødselsdag. 

Jeg har hele tiden sagt at vi sku ha en fest, men nu bliver det ikke et druk gilde, men stille og roligt i haven med telt og mad ude fra og så kører vi til bordershoppen og handler ind til sodavand og øl og slik.. 

Men synes da i sku se hvad pengene er til det og så invitere dem i har lyst til at se.. 

Ja gode idé. Men jeg er højgravid på det tidspunkt.  Så ved ikke hvad jeg orker. 

Måske kan venner tage noget med. 

Anmeld

15. februar 2015

SofiaMik

Hvad med surprise-brunch? Kræver bestilling af brød og wienerbasser hos bageren og indkøb af pålæg, frugt og grønt. Skal bare hentes, arrangeres på bordet og lave kaffe

Anmeld

15. februar 2015

klmf

Inviter vennerne til surprisefest og uddeleger opgaverne - 1 tager øl med, 1 tager sodavand med og 1 henter smørrebrød. Hvis han er presset over økonomien, så be vennerne om at det er et splejsegilde og så er det hans gave. 

Anmeld

15. februar 2015

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Hvad med surprise-brunch? Kræver bestilling af brød og wienerbasser hos bageren og indkøb af pålæg, frugt og grønt. Skal bare hentes, arrangeres på bordet og lave kaffe

Gode idé :-))))) 

Anmeld

15. februar 2015

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Inviter vennerne til surprisefest og uddeleger opgaverne - 1 tager øl med, 1 tager sodavand med og 1 henter smørrebrød. Hvis han er presset over økonomien, så be vennerne om at det er et splejsegilde og så er det hans gave. 

Ved du hvad. 

ved ikke om hans venner vilde sige ja..... :/ de er meget specielle .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.