Canabisolie mod kræft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Tænker også noget mad kiropraktor vil hjælpe, men helt sikkert også hvis han kan finde håbet igen, og viljen til at kæmpe....

tænker du så bare at det er "snyd" når man læser på nettet om folk der efter få måneder med olien ikke har nogen målbar kræft i kroppen? Synes også det lyder for godt til at være sandt, men det er forsøget værd

Jeg sidder i det etablerede system, så er naturligvis farvet af det, men har aldrig set nogen som helst evidens for, at det skulle kunne bedre kræftsygdom, man skal også tænke, at der i mange tilfælde er mange flere oplysninger, der ikke er givet eller udelades for sensationens skyld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2015

migxher

Altså hvis cannabis var en kur mod kræft ville kræft jo som sagt være kureret verden over og det er den jo ikke. Men det kunne da klart være værd at prøve som andre skriver mod kvalme=mere appetit osv.  

Anmeld

14. februar 2015

sandramor

Til alle skeptikere så synes jeg i skal prøve at gå på youtube og se filmen run from the cure om Rick Simpson.... Den er virkelig interessant og den viser også hvorfor læger herhjemme blankt afviser cannabis olie som både kurerende og i det hele taget vil de slet ikke taget det i brug... Pga THC OG CBD som er de euforiserende stoffer i cannabis..... Det var bare en oplysning hvis i vil lære mere om cannabis Olies indvirkning på cancer.... Nogen vil måske blive overrasket  

men det vil helt sikkert aldrig blive lovliggjort og slet ikke i Danmark som evig og altid halter bagefter og evig og altid er de allersidste til at få øjnene op 

Anmeld

14. februar 2015

migxher

sandramor skriver:

Til alle skeptikere så synes jeg i skal prøve at gå på youtube og se filmen run from the cure om Rick Simpson.... Den er virkelig interessant og den viser også hvorfor læger herhjemme blankt afviser cannabis olie som både kurerende og i det hele taget vil de slet ikke taget det i brug... Pga THC OG CBD som er de euforiserende stoffer i cannabis..... Det var bare en oplysning hvis i vil lære mere om cannabis Olies indvirkning på cancer.... Nogen vil måske blive overrasket  

men det vil helt sikkert aldrig blive lovliggjort og slet ikke i Danmark som evig og altid halter bagefter og evig og altid er de allersidste til at få øjnene op 

Jamen hurra hvad er problemet med kræft så hvis der er fundet en kur. Så er det jo bare at ryge noget hash og så skal du nok blive kureret. Jeg er sikker på at var cannabis en kur mod grusom kræft som vi alle nok ville ønske kunne kureres, ja så ville man ikke tøve med at tag det i brug. Det har helt sikkert gode egenskaber, men en kur, ej det tror jeg så ikke lige. 

Anmeld

14. februar 2015

sandramor

migxher skriver:

Jamen hurra hvad er problemet med kræft så hvis der er fundet en kur. Så er det jo bare at ryge noget hash og så skal du nok blive kureret. Jeg er sikker på at var cannabis en kur mod grusom kræft som vi alle nok ville ønske kunne kureres, ja så ville man ikke tøve med at tag det i brug. Det har helt sikkert gode egenskaber, men en kur, ej det tror jeg så ikke lige. 

Sagde ikke det var en kur  det var som bare en information til dem der gerne ville se lidt mere om det  

Anmeld

14. februar 2015

sandramor

migxher skriver:

Der er også en operation som en tysk læge foretager på sclerose patienter.... Den er ikke anerkendt i Danmark endnu trods næsten alle hans patienter rejser sig fra kørestolen og fungerer normalt igen...... Dermed mener jeg at det som Danmark ikke ser som en "kur" eller helbredende behøver jo ikke være sandheden..... 

Anmeld

14. februar 2015

migxher

sandramor skriver:

Der er også en operation som en tysk læge foretager på sclerose patienter.... Den er ikke anerkendt i Danmark endnu trods næsten alle hans patienter rejser sig fra kørestolen og fungerer normalt igen...... Dermed mener jeg at det som Danmark ikke ser som en "kur" eller helbredende behøver jo ikke være sandheden..... 

Okay så kræft er kureret i resten af verden bare foruden Danmark. Jamen det giver også mening.

Anmeld

14. februar 2015

sandramor

migxher skriver:

Okay så kræft er kureret i resten af verden bare foruden Danmark. Jamen det giver også mening.

Hold da op der er gang i dig hva 

Anmeld

14. februar 2015

Rockertand

sandramor skriver:

Sklerose kan ikke kureres, det er en sygdom, man aldrig kommer af med, og den omtalte "behandling" er i nogle tilfælde symptomlindrende, i andre tilfælde vurderes operation for risikabel, andre hjælper den slet ikke.

Anmeld

14. februar 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
migxher skriver:

Det er jo også LIGE præcis dét, hun skriver - eller noget...

Helt teoretisk KUNNE der måske være forskere og læger uden for Danmark, der havde fat i en flig af noget væsentligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.