Canabisolie mod kræft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.797 visninger
22 svar
13 synes godt om
14. februar 2015

Anonym trådstarter

Af hensyn til min familie holder jeg mig anonym...

min far er uhelbredeligt syg af kræft og viber ved at være desperate...

med så meget snak om canabisolie har vi drøftet emnet...

meb en i stedet for alle historierne på nettet, ville jeg høre om nogen kender nogen der har prøvet det, både med gode eller dårlige resultater... 

Kan desværre ikke gøre det muligt at svare anonymt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2015

migxher

Det vil sikkert kunne lindre hans smerter, men jeg tror bestemt ikke at det på magisk vis kan kurerer det, desvære. 

Anmeld

14. februar 2015

Rengyduck

Skriv til en Peter Pj Engberg på Facebook. Han ved en hel del om dosering, hvilken type olie I skal bruge osv.

Anmeld

14. februar 2015

Anonym trådstarter

Rengyduck skriver:

Skriv til en Peter Pj Engberg på Facebook. Han ved en hel del om dosering, hvilken type olie I skal bruge osv.

Det vil jeg overveje... Tak

Anmeld

14. februar 2015

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Det vil sikkert kunne lindre hans smerter, men jeg tror bestemt ikke at det på magisk vis kan kurerer det, desvære. 

Du har desværre nok ret... Men nu har jeg hørt en del godt om det, og hvis der er bare en lille chance for at det kan hjælpe min far, fra at dø i en alt for tidlig alder, så er jeg villig til at forsøge det

Anmeld

14. februar 2015

Muffinmus

Kender til den lindrende virkning,  men ikke kurrerende. Men jeg forstår godt din desperation efter et mirakel.

Anmeld

14. februar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Af hensyn til min familie holder jeg mig anonym...

min far er uhelbredeligt syg af kræft og viber ved at være desperate...

med så meget snak om canabisolie har vi drøftet emnet...

meb en i stedet for alle historierne på nettet, ville jeg høre om nogen kender nogen der har prøvet det, både med gode eller dårlige resultater... 

Kan desværre ikke gøre det muligt at svare anonymt...

Det har ingen direkte indvirkning på kræftsygdommen som sådan, men som man anbefaler alle meget syge patienter, så er et passende BMI et godt fundament i kampen for god livskvalitet og håbet - og som bekendt kan cannabis give øget appetit, så I den forbindelse kan det muligvis bruges positivt.

Anmeld

14. februar 2015

Rengyduck

Det er dokumenteret, at det har en kvalmelindrende effekt. Og mindre kvalme = mere mad. Mange gange kan det i hvert fald forlænge livet og bedre livskvaliteten. Hvis I ikke har mod på cannabisolien, kan I spørge lægerne om en recept på Marinol, som et et godkendt cannabispræparat.

Anmeld

14. februar 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det har ingen direkte indvirkning på kræftsygdommen som sådan, men som man anbefaler alle meget syge patienter, så er et passende BMI et godt fundament i kampen for god livskvalitet og håbet - og som bekendt kan cannabis give øget appetit, så I den forbindelse kan det muligvis bruges positivt.

Tænker også noget mad kiropraktor vil hjælpe, men helt sikkert også hvis han kan finde håbet igen, og viljen til at kæmpe....

tænker du så bare at det er "snyd" når man læser på nettet om folk der efter få måneder med olien ikke har nogen målbar kræft i kroppen? Synes også det lyder for godt til at være sandt, men det er forsøget værd

Anmeld

14. februar 2015

Anonym trådstarter

Rengyduck skriver:

Det er dokumenteret, at det har en kvalmelindrende effekt. Og mindre kvalme = mere mad. Mange gange kan det i hvert fald forlænge livet og bedre livskvaliteten. Hvis I ikke har mod på cannabisolien, kan I spørge lægerne om en recept på Marinol, som et et godkendt cannabispræparat.

Okay, det kender jeg ikke, men vil helt klart undersøge det nærmere... Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.