12+2 venter stadig på indkaldelse til NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2015

Mamacita til 2 piger

Hike skriver:

Ja, som overskriften siger. I dag er jeg 12+2 med tredje barn, og jeg har stadig ikke modtaget indkaldelse til NF  Vi har denne gang valgt at vores børn skal kende til nyheden som de første, og derfor ved ingen andre endnu at vi venter os, men det begynder godt nok at blive svært at skjule da jeg normalt ikke er speciel stor.. Det går virkelig stærkt med maven denne gang! 

Det er 4 uger siden jeg var hos lægen, så synes det er liidt mærkeligt at jeg ikke har modtaget min indkaldelse endnu, eller hvad? Hvis ikke den ligger i postkassen i morgen, har jeg tænkt mig at give dem et kald på mandag. Eller er det at presse for meget på? Tænker der jo stadig er en uge mere scanningen kan nåes i 

Og ja, det sygehus jeg tilhører, får man et brev og skal ikke selv ringe 

Og et billede af tykkemaven  

Jeg ved ikke hvor du bor. Men i Region Hovedstaden skal man selv bestille tid til nakkefoldsscanning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2015

Hike

Årgangs Mor skriver:

Ja din indbakke, om du har fået post. Mine indkaldelser er kommet via digital post på borger.dk

Ja det er også tjekket 

Anmeld

14. februar 2015

Hike

sessen1984 skriver:

Jeg ved ikke hvor du bor. Men i Region Hovedstaden skal man selv bestille tid til nakkefoldsscanning.

Jeg hører til Skejby sygehus. Jeg har forhørt mig lidt på en anden anden side. Og dem der har fået indkaldelse derfra den seneste måned, har fået via gammeldags brev, så det satser jeg også på 

Anmeld

14. februar 2015

Kløver

Hike skriver:

Ja det er også tjekket 

Så ville jeg ringe  

Anmeld

16. februar 2015

Hike

UPDATE: Fik ringet i dag, og selvfølgelig var jeg blevet væk i systemet(!!) forstår ikke hvordan det kan ske for så mange, set i lyset af svarene i denne tråd 

Sygehuset mente ikke de havde modtaget noget fra lægen, og lægen sagde at de havde sendt papirerne afsted med bud (altså en der kun levere udelukkende til sygehuset) den 15. januar.. Anyway.. lægen har sendt papirerne afsted med bud igen i dag, og så venter jeg et opkald fra sygehuset i morgen, med en tid hurtigst muligt... 

Tak for de altid søde svar man får her på siden  

Anmeld

16. februar 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Hike skriver:

UPDATE: Fik ringet i dag, og selvfølgelig var jeg blevet væk i systemet(!!) forstår ikke hvordan det kan ske for så mange, set i lyset af svarene i denne tråd 

Sygehuset mente ikke de havde modtaget noget fra lægen, og lægen sagde at de havde sendt papirerne afsted med bud (altså en der kun levere udelukkende til sygehuset) den 15. januar.. Anyway.. lægen har sendt papirerne afsted med bud igen i dag, og så venter jeg et opkald fra sygehuset i morgen, med en tid hurtigst muligt... 

ja det er sku typisk at man må tagen sagen i egen hånd det var præcis det sammen som mig.. lægen sagde de var sendt og sygehuset havde ikke set dem.. så jeg måtte ringe til lægen som så faxede dem mens jeg var i røret og jeg fik hurtig en tid god du fik ringet

Anmeld

16. februar 2015

2babygirls

Hike skriver:

Jeg blev også glemt eller forsvandt i systemet hos Skejby ��

Anmeld

17. februar 2015

Hike

Jeg har nu fået en tid på fredag 13+2 

Igår eftermiddag fik jeg pludselig en lille blødning. Det lignede ikke helt frisk blod, rødt med noget brunligt. Det varede en times tid, og derefter har der kun været meget lidt brunligt blod, og kun når jeg tørrer mig. Jeg havde troede alt var slut lige dér.   Jeg ringede til vagtlægen, der ikke kunne se noget alarmerende i det, og bad mig ringe til egen læge i dag, hvilket jeg gjorde. Dog mente hun også at det var "normalt" og at jeg skulle se tiden an til NF på fredag 

Lige nu er fredag MEGET langt væk! Det eneste der trøster mig, er at vi endnu ikke har fortalt børnene noget. Og at ingen af lægerne har ment det var noget alarmerende. 

Jeg har bare ikke prøvet at bløde i nogen af mine graviditeter, så for mig er det slet ikke normalt 

Kom fredag, kom fredag, kom fredag, og lad alt være okay med vores lille baby 

Anmeld

17. februar 2015

Masig

Hike skriver:

Jeg har nu fået en tid på fredag 13+2 

Igår eftermiddag fik jeg pludselig en lille blødning. Det lignede ikke helt frisk blod, rødt med noget brunligt. Det varede en times tid, og derefter har der kun været meget lidt brunligt blod, og kun når jeg tørrer mig. Jeg havde troede alt var slut lige dér.   Jeg ringede til vagtlægen, der ikke kunne se noget alarmerende i det, og bad mig ringe til egen læge i dag, hvilket jeg gjorde. Dog mente hun også at det var "normalt" og at jeg skulle se tiden an til NF på fredag 

Lige nu er fredag MEGET langt væk! Det eneste der trøster mig, er at vi endnu ikke har fortalt børnene noget. Og at ingen af lægerne har ment det var noget alarmerende. 

Jeg har bare ikke prøvet at bløde i nogen af mine graviditeter, så for mig er det slet ikke normalt 

Kom fredag, kom fredag, kom fredag, og lad alt være okay med vores lille baby 

Jeg blødte også lidt ind imellem første gang. Men fik altså en sund og rask dreng. Denne gang har der ikke været så meget som en dråbe... så det kan svinge meget, men lyder heller ikke som noget farligt ved dig. Det kan være et bristet blodkar fx... mon ikke nf viser en fin lille bebse der hygger sig derinde. Godt du fik en tid hurtigt nu systemet ikke altid lige har styr på os 

Anmeld

17. februar 2015

Hike

Masig skriver:

Jeg blødte også lidt ind imellem første gang. Men fik altså en sund og rask dreng. Denne gang har der ikke været så meget som en dråbe... så det kan svinge meget, men lyder heller ikke som noget farligt ved dig. Det kan være et bristet blodkar fx... mon ikke nf viser en fin lille bebse der hygger sig derinde. Godt du fik en tid hurtigt nu systemet ikke altid lige har styr på os 

Tak, det trøster mig lidt med sådan en historie 

Mine børn har lige fået køjeseng, og den yngste på 2,5 kan ikke selv komme ned oppe fra storesøster, så jeg løftede hende meget ned derfra i går efter middag, jeg tænker om det kan være kommet deraf. Har tidligere (ikke i en graviditet) døjet med blødninger ved fysisk aktivitet, og blevet tjekket for det, dengang var konklusionen, sarte slimhinder, så krydser for at det er det der er sket 

Vagtlægen kom også med en teori om at det kunne være moderkagen der ligger ned ad mod fødselskanalen, og det kan stamme derfra. I hvert fald er der ikke andet at gøre end at vente nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.