12+2 venter stadig på indkaldelse til NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2015

Babilooo

Hold da op... Jeg ville skylde mig at ringe sp det ikke er for sent med scanning.

på mit hospital skal man selv booke tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

Hike

Masig skriver:

I vores kommune indkalder de også tiæ scanning og første jordemoder besøg. Men de havde "tabt" mig i jordemoder systemet denne gang så jeg måtte selv kontakte dem. Kan jo tænkes det er det samme med dig, det kan jo ske. Så jeg ville da klart lige ringe til dem...

Okay jeg prøver at ringe til dem på mandag så Tænk at man kan blive glemt i sådan et system. Ved mit sidste barn blev jeg først scannet 13+5 (blev godt nok sat to dage tilbage) og der fik jeg også indkaldelsen meget sent.. så måske det bare er sådan på det her sygehus Er jo "kun" 12+2 så der er dage at løbe på endnu, måske det bare er mig der bliver lidt utålmodig, så hele verden kan få det at vide 

Anmeld

13. februar 2015

Kløver

Hike skriver:

Ja, som overskriften siger. I dag er jeg 12+2 med tredje barn, og jeg har stadig ikke modtaget indkaldelse til NF  Vi har denne gang valgt at vores børn skal kende til nyheden som de første, og derfor ved ingen andre endnu at vi venter os, men det begynder godt nok at blive svært at skjule da jeg normalt ikke er speciel stor.. Det går virkelig stærkt med maven denne gang! 

Det er 4 uger siden jeg var hos lægen, så synes det er liidt mærkeligt at jeg ikke har modtaget min indkaldelse endnu, eller hvad? Hvis ikke den ligger i postkassen i morgen, har jeg tænkt mig at give dem et kald på mandag. Eller er det at presse for meget på? Tænker der jo stadig er en uge mere scanningen kan nåes i 

Og ja, det sygehus jeg tilhører, får man et brev og skal ikke selv ringe 

Og et billede af tykkemaven  

Har du kigget på borger.dk

Anmeld

13. februar 2015

Hike

Mulllesmor skriver:

Jeg ville også lige ringe .. Da jeg ventede min mindste blev mine papirer væk i systemet så hvis jeg ikke selv havde ringet var jeg ikke kommet til....,

Det var utroligt som folk forsvinder i systemet...  Jeg må hellere få ringet til dem mandag

Anmeld

13. februar 2015

Masig

Hike skriver:

Okay jeg prøver at ringe til dem på mandag så Tænk at man kan blive glemt i sådan et system. Ved mit sidste barn blev jeg først scannet 13+5 (blev godt nok sat to dage tilbage) og der fik jeg også indkaldelsen meget sent.. så måske det bare er sådan på det her sygehus Er jo "kun" 12+2 så der er dage at løbe på endnu, måske det bare er mig der bliver lidt utålmodig, så hele verden kan få det at vide 

Jeg synes det lyder meget sent de indkalder så. Jeg har begge gange fået brev fra dem få dage efter jeg havde fået lavet blodprøven ved lægen... så 2-3 uger inden jeg skulle scannes har jeg da fået indkaldelsen...

Anmeld

13. februar 2015

Hike

Årgangs Mor skriver:

Har du kigget på borger.dk

Har lige kigget rundt der inde, synes ikke umiddelbart der var noget der inde jeg kunne bruge.. Var der noget specielt du tænkte på jeg kunne kigge efter? 

Anmeld

13. februar 2015

NBNixen

Har du tjekket din e-boks - digital post, da jeg var til lægen for en uge siden og har i dag modtaget brev via digital post, om både min Nakkefoldscannning på næste fredag hvor jeg er i 12+0 og to andre breve om jordmor og gennemscanning senere . . 

Efter års skiftet til 2015 bliver stort set alt post fra det offentlige, sygehuse, kommuner og så videre sendt til E-boks . . 

Anmeld

13. februar 2015

Hike

Yes- alt digitalpost er tjekket.. desværre ikke noget at komme efter der. Men jeg er "kun"12+2 så har lidt tid at løbe på endnu inden det er for sent 

Anmeld

13. februar 2015

Babyklokke

Du må hellere ringe til dem, som de andre siger. 

Jeg blev også 'glemt', men det var en fejl fra min egen læge, da de ikke havde sendt min journal til sygehuset. Så sygehuset bad mig om at rykke lægen 

Anmeld

13. februar 2015

Kløver

Hike skriver:

Har lige kigget rundt der inde, synes ikke umiddelbart der var noget der inde jeg kunne bruge.. Var der noget specielt du tænkte på jeg kunne kigge efter? 

Ja din indbakke, om du har fået post. Mine indkaldelser er kommet via digital post på borger.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.