Anonym skriver:
Jeg fandt desværre ud af i torsdags at jeg er gravid 
vel og mærket er dette sket på kondom ...
jeg ville sådan ønske jeg kunne overbringe disse to streger og min graviditet til en anden som kæmper sådan for at få børn ..
Jeg kan desværre ikke beholde denne baby ,
det skære dybt i mig , men kæresten ønsker ikke at sætte flere børn i verdenen nu , på sin vis forstår jeg det godt og alligevel synes jeg det er en forfærdelig situation at sidde i når man sådan drømmer om at beholde baby ...
Jeg har valgt den tunge vej og beslutning , at få en abort ...
Jeg har imødekommet hans ønske , pg ved endu ikke om jeg kan acceptere han for det , det må tiden vise ...
Ville intet med det bare ud med det til nogen uden at blive dømt eller peget fingre af ...
Dømmer ikke - overhovedet ikke.
Har selv stået i situationen. Blev gravid, men vi vidste, at vi ikke kunne beholde dette.
Havde lige fået to børn med 12 mdr. Imellem og har også to større børn. Så det var ikke aktuelt.
Trods at vi var helt afklarede, så var det bestemt ikke rart at gå igennem. Mest også fordi, at jeg valgte medicinsk abort, og jeg opdagede meget tidligt at jeg var gravid. Derfor skulle jeg vente to uger, da de skulle være sikre på, at jeg ikke var gravid udenfor livmoderen, så de skulle se noget i livmoderen, og det kunne de først lige omkring uge 6.
Aborten forløb helt smertefrit og uproblematisk.
Efterfølgerne er det ikke noget, som har fulgt mig psykisk. Var meget afklaret.