Hjælp mig ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2015

Tutter92

SRS skriver:

Og hvad købte du præcis?

Inde på kanonkuren.dk kan du se hvad du skal bruge til dig selv og hvad du skal bruge til din mand.

Der er vidst nogle ting man ikke kan få mere, men det gør ikke noget :-)

Held og lykke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

Kærlighediminmave

SRS skriver:

Okay .. nej ved godt den ikke er 100% positiv men håbede måske på at jeg nærmede mig.. og den måske var der i morgen efter som det er den tydeligste test jeg har lavet. Øv øv.. tak for din forståelse, ja du ved jo hvordan man har det

Hmm altså nogen kan heller ikke få en helt positiv test. Men har også hørt at de kan svinge mege,  være rimelig tydelige for så at blive utydelig og så til sidst blive positiv prøv at fortsætte med at teteste. Og hold øje med.udflåd og evt om du mærker noget i underlivet.

Ja det er frygteligt at være deN hvor det ikke lykkes første eller anden gang. Og selvom 8-9 måneder føles som en evighed er det desværre normalt. Og jeg kæmper også med meget uregelmæssig cyklus ved siden af. Er på dag 78 idag 

Anmeld

12. februar 2015

SRS

komnubaby skriver:

Hmm altså nogen kan heller ikke få en helt positiv test. Men har også hørt at de kan svinge mege,  være rimelig tydelige for så at blive utydelig og så til sidst blive positiv prøv at fortsætte med at teteste. Og hold øje med.udflåd og evt om du mærker noget i underlivet.

Ja det er frygteligt at være deN hvor det ikke lykkes første eller anden gang. Og selvom 8-9 måneder føles som en evighed er det desværre normalt. Og jeg kæmper også med meget uregelmæssig cyklus ved siden af. Er på dag 78 idag 

Hm .. Mit udflåd er blodigt .. forstår det ikke.. Hm .. 

Hold da op dag 78 det var længe ..  

Anmeld

12. februar 2015

Kærlighediminmave

SRS skriver:

Hm .. Mit udflåd er blodigt .. forstår det ikke.. Hm .. 

Hold da op dag 78 det var længe ..  

Hvor langt henne i cyklus var det du var? Blodigt udflåd kan jo enten være tegn på implementerin,  eller også er mens på vej måske. Ja der er ikke andet for end at vente desværre. 

Ja det er sku forfærdeligt. Jeg hader det. 

Anmeld

12. februar 2015

SRS

komnubaby skriver:

Hvor langt henne i cyklus var det du var? Blodigt udflåd kan jo enten være tegn på implementerin,  eller også er mens på vej måske. Ja der er ikke andet for end at vente desværre. 

Dag 19 .. Det er ikke sjovt. 

Det forstår jeg godt.. Hvad siger lægen? 

Anmeld

12. februar 2015

SRS

komnubaby skriver:

Implementeri?

Anmeld

12. februar 2015

Kærlighediminmave

SRS skriver:

Implementeri?

At et befrugtet æg har sat sig fast. Så kan man godt bløde. Men det kan som sagt være flere ting, synes du skal prøve at fortsætte med at teste og vente og se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.