Hjælp mig ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
16 svar
2 synes godt om
12. februar 2015

SRS

jeg har idag taget to Æl test den ene er næsten positiv og den anden langt fra den førte tog jeg kl 10 den anden kl 16 .. Hvad skal jeg tro? (Se billedet)  vi har prøvet siden juni .

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

ErDetSnartNU

Hvor koncentreret var urinen kl 16? 

Er du vant til at tage ægløsningsteste, og ved du, om du er en af dem, der kun kan teste positivt kort tid ad gangen? Jeg ville som udgangspunkt gå ud fra, at den er positiv i dag eller måske i morgen, og ægløsningen falder 12-36 timer efter positiv test, så jeg ville bare hoppe på manden de næste par dage

Anmeld

12. februar 2015

Kærlighediminmave

SRS skriver:

jeg har idag taget to Æl test den ene er næsten positiv og den anden langt fra den førte tog jeg kl 10 den anden kl 16 .. Hvad skal jeg tro? (Se billedet)  vi har prøvet siden juni .

Jeg synes desværre ikke at nogen af dem ser positiv ud, forstår din frustration vi har forsøgt siden maj 

Anmeld

12. februar 2015

Tutter92

Altså da vi prøvede på at blive gravide, brugte jeg ikke nogle test.

Jeg kunne mærke at det stak i enten den ene side eller den anden, og så vidste jeg at jeg havde ægløsning.

Men efter at have prøvet i nogle måneder ( ja jeg havde forventet at det ville gå stærkt ) besluttede vi os for at prøve kanon kuren, og efter næste ægløsning stod jeg med en positiv graviditets test :-)

Anmeld

12. februar 2015

SRS

Tutter92 skriver:

Altså da vi prøvede på at blive gravide, brugte jeg ikke nogle test.

Jeg kunne mærke at det stak i enten den ene side eller den anden, og så vidste jeg at jeg havde ægløsning.

Men efter at have prøvet i nogle måneder ( ja jeg havde forventet at det ville gå stærkt ) besluttede vi os for at prøve kanon kuren, og efter næste ægløsning stod jeg med en positiv graviditets test :-)

Jeg kan desværre ikke mærke noget, og har jeg aldrig kunnet. Min cyklus variere fra 20-50 dage og jeg har været igennem blodprøver og skanninger som viser jeg har ÆL. vi ved bare ikke hvornår.. Derfor jeg nu prøver med ÆL-test hverdag, har testet hver dag siden 9 dage efter 1. mens dag. hm... men ja ved godt at testen i morges ikke var 100% positiv men det er den tydeligeste jeg har haft og regnede derfor med en tydligere her i eftermiddags men, nej! jeg bliver sindssyg af det her rutsjebane schow. Vi er blevet tilbud inseminering, og det tager vi nok i mod - jeg ville bare gerne give det en "sidste" skalde og chance selv. Kanon kuren? Tak for din hjælp. 

Anmeld

12. februar 2015

SRS

komnubaby skriver:

Jeg synes desværre ikke at nogen af dem ser positiv ud, forstår din frustration vi har forsøgt siden maj 

Okay .. nej ved godt den ikke er 100% positiv men håbede måske på at jeg nærmede mig.. og den måske var der i morgen efter som det er den tydeligste test jeg har lavet. Øv øv.. tak for din forståelse, ja du ved jo hvordan man har det

Anmeld

12. februar 2015

SRS

ErDetSnartNU skriver:

Hvor koncentreret var urinen kl 16? 

Er du vant til at tage ægløsningsteste, og ved du, om du er en af dem, der kun kan teste positivt kort tid ad gangen? Jeg ville som udgangspunkt gå ud fra, at den er positiv i dag eller måske i morgen, og ægløsningen falder 12-36 timer efter positiv test, så jeg ville bare hoppe på manden de næste par dage

Hm.. det kl 10 var nok mere koncentreret men omvendt den er jo skrigende negativ den kl 16. 

Jeg blev så glad i morges jeg dansede rundt i stuen og sang... da det er den første test der er så tydelig. Så skuffelsen var enorm kl. 16 .. Ved godt at testen kl. 10 ikke er mega positiv men synes den nærmer sig og gik derfor udfra den måske ville være mere positiv kl. 16 men, NEJ  ! hm... jeg har ikke nogen erfaring med ÆL-tests da jeg nok ikke var så vild med at det skulle blive et i tale sat projekt som sådan.. da jeg troede det ville være nemmere at blive gravid hvis ikke det fyldte det hele. men nu er vi så endt i en MEGET i tale sat situration. Jeg har været igennem div. blodprøver og skanninger og min kæreste skal testes. de fandt ud af at jeg har Æl men min cyklus svinger fra 20-40 dage .. så det er svært at vide hvornår Æl ligger derfor prøver jeg nu med Æl tests hverdag, jeg har testet siden 9 dage efter første mens. dag. Men intet er sket. Jeg synes det er træls at blive skuffet.. Men jeg må kæmpe videre... Og ja vi må give den gas de næste dage .. tusinde tak for dit svar <3 det varmede faktisk 

Anmeld

12. februar 2015

SRS

SRS skriver:

Jeg kan desværre ikke mærke noget, og har jeg aldrig kunnet. Min cyklus variere fra 20-50 dage og jeg har været igennem blodprøver og skanninger som viser jeg har ÆL. vi ved bare ikke hvornår.. Derfor jeg nu prøver med ÆL-test hverdag, har testet hver dag siden 9 dage efter 1. mens dag. hm... men ja ved godt at testen i morges ikke var 100% positiv men det er den tydeligeste jeg har haft og regnede derfor med en tydligere her i eftermiddags men, nej! jeg bliver sindssyg af det her rutsjebane schow. Vi er blevet tilbud inseminering, og det tager vi nok i mod - jeg ville bare gerne give det en "sidste" skalde og chance selv. Kanon kuren? Tak for din hjælp. 

Var lige inde og læse om Kanon kuren, det lyder da til at give succes rundt omkring.. hvor købte du div. ting og har du en ca. pris for kuren? .. ikke fordi det har den store betydning, men det er bare for at vide om det ligger på  omkring de 500,- eller 1000.- kr. 

Anmeld

12. februar 2015

SRS

SRS skriver:

Var lige inde og læse om Kanon kuren, det lyder da til at give succes rundt omkring.. hvor købte du div. ting og har du en ca. pris for kuren? .. ikke fordi det har den store betydning, men det er bare for at vide om det ligger på  omkring de 500,- eller 1000.- kr. 

Og hvad købte du præcis?

Anmeld

12. februar 2015

Tutter92

SRS skriver:

Det var min kæreste der stod for at købe det hjem.

Han mener at han købte det meste af det inde på med24.dk og at det blev ca. 600 - 700 kr. men han er ikke sikker. Nogle af tingene skulle man vidst os købe i matas.

Der er en kur for kvinden og en for manden. Og vi var begge 2 på den.

Da jeg arborterede første gang startede vi op på dem med det samme igen, og der nåede jeg ikke at få min 'mens før jeg blev gravid. Men da jeg også arborterede denne gang, holdte vi en pause fra pillerne for at se om jeg bare blev gravid uden pillerne, men da der var gået 2 måneder og jeg stadig ikk var blevet gravid prøvede vi med pillerne igen, og så blev jeg gravid efter første ægløsning. Og nu har vi en dejlig lille dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.