Bestille mad i Midtjylland..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2015

Frk_Louise

Tin skriver:

Nej det kan jeg ikke huske. Men jeg ved de er til at handle med, og jeg ved de i forvejen leverer i Viborg. Men prøv at ringe til dem og få et tilbud. Vi valgte retter der ikke skulle varmes og derved skulle vi kun sætte det på bordet. Det var flot anrettet på fade og i skåle. 

Lyder godt - vil nemlig nødig ende med at stå i køkkenet hele dagen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Vi fik i december mad fra Smageriet, og var ikke tilfredse. Gæsterne roste maden, men ved ikke om de blot forsøgte at være venlige - både min mand og jeg synes det var skod. Men han er så også tidligere kok, så måske er vi lidt krævende - ved det ikke.

Et irritationsmoment var brødet: jeg bestilte "stenovnsbrød med kærnet smør" til 10kr per kuvert - ialt 140kr, synes det lød specielt og lækkert. Der kom 4 flutes + 3 små tallerkener med nogle skiver smør. Jeg kunne have købt det selv til under det halve - der var absolut INTET specielt ved det, Bilka laver samme type flutes...

Så undgå dem....

Anmeld

11. februar 2015

Alexander&Lærke

Vi fik fra Jysk diner da vi holdte tilbage i 2011 det var vi meget godt tilfredse med. 

Anmeld

11. februar 2015

Kvist

Mette og Klaus i Sunds kan anbefales 

Anmeld

12. februar 2015

Frk_Louise

Lomm skriver:

Vi fik i december mad fra Smageriet, og var ikke tilfredse. Gæsterne roste maden, men ved ikke om de blot forsøgte at være venlige - både min mand og jeg synes det var skod. Men han er så også tidligere kok, så måske er vi lidt krævende - ved det ikke.

Et irritationsmoment var brødet: jeg bestilte "stenovnsbrød med kærnet smør" til 10kr per kuvert - ialt 140kr, synes det lød specielt og lækkert. Der kom 4 flutes + 3 små tallerkener med nogle skiver smør. Jeg kunne have købt det selv til under det halve - der var absolut INTET specielt ved det, Bilka laver samme type flutes...

Så undgå dem....

Smageriet og Kokken & Jomfruen er vist også ejet af den samme, så det overrasker mig ikke...

Anmeld

12. februar 2015

et-ønske

Hvis du kender cafe Karma har de fået en catering afdeling - mega lækkert tjek evt deres hjemmeside  

Anmeld

12. februar 2015

Frk_Louise

et-ønske skriver:

Hvis du kender cafe Karma har de fået en catering afdeling - mega lækkert tjek evt deres hjemmeside  

Kender dem godt.. Det er den inde i Herning centeret, ikke? 

Det er da billigt og lækkert..

Anmeld

12. februar 2015

Stjerneskud84

Frk_Louise skriver:

Er der nogen, der kan anbefale nogle gode steder at bestille mad til barnedåb i Midtjylland?

Er ikke til kokken og jomfruen, har dårlige erfaringer med dem.

Så alle andre forslag modtages med kyshånd 

Nu ved jeg ikke hvor langt det må række ud... 

Men det rullende køkken i Silkeborg..  

Anmeld

12. februar 2015

et-ønske

Frk_Louise skriver:

Kender dem godt.. Det er den inde i Herning centeret, ikke? 

Det er da billigt og lækkert..

Jo der er en både i centret og inde i byen - og så har de fået catering og selskabslokaler i Lind  

Anmeld

12. februar 2015

MetteT

Tinnes køkken i Ans...

super lækker mad!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.