Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen, der kan anbefale nogle gode steder at bestille mad til barnedåb i Midtjylland?
Er ikke til kokken og jomfruen, har dårlige erfaringer med dem.
Så alle andre forslag modtages med kyshånd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har kun hørt rigtig godt om KOK OMEGA
http://www.kok-omega.dk/
Off topic.....
Jeg gik lige ind på din profil, for at se om jeg kunne se HVOR i midtjylland du bor.
Ved du godt, at du har angivet din lille pige som englebarn?? Ud fra hvad jeg kan se at du skriver - at du skriver om hende tror (og håber) jeg da ikke at det er korrekt!
Frk_Louise skriver: Er der nogen, der kan anbefale nogle gode steder at bestille mad til barnedåb i Midtjylland? Er ikke til kokken og jomfruen, har dårlige erfaringer med dem. Så alle andre forslag modtages med kyshånd
hvor i midt Jylland.
Sønderup landKøkken! Det er mega godt og kæmpe portioner. Derudover er der ret billige. Mener vi gav 139 for buffet pr voksen og det halve pr barn. Og jeg endte op med meget mad til fryseren.
Vi har brugt dem flere gange og har været mere end tilfredse hver gang.
Frk.S skriver: Off topic..... Jeg gik lige ind på din profil, for at se om jeg kunne se HVOR i midtjylland du bor. Ved du godt, at du har angivet din lille pige som englebarn?? Ud fra hvad jeg kan se at du skriver - at du skriver om hende tror (og håber) jeg da ikke at det er korrekt!
Det er en fejl.. Det skal jeg have rettet!!!
Tak for at du gjorde mig opmærksom på det
hannetheis skriver: hvor i midt Jylland.
Karup. Midt imellem Herning og Viborg.
Tin skriver: Sønderup landKøkken! Det er mega godt og kæmpe portioner. Derudover er der ret billige. Mener vi gav 139 for buffet pr voksen og det halve pr barn. Og jeg endte op med meget mad til fryseren. Vi har brugt dem flere gange og har været mere end tilfredse hver gang.
Ved du hvad levering koster?
Der står "fra 50 kr", men det er jo et vidt begreb
Frk_Louise skriver: Ved du hvad levering koster? Der står "fra 50 kr", men det er jo et vidt begreb
Nej det kan jeg ikke huske. Men jeg ved de er til at handle med, og jeg ved de i forvejen leverer i Viborg. Men prøv at ringe til dem og få et tilbud. Vi valgte retter der ikke skulle varmes og derved skulle vi kun sætte det på bordet. Det var flot anrettet på fade og i skåle.
http://www.dortesdiner.dk/ hun laver super lækkert mad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128