Bornesaar .. hjaelp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2009

Mira0911

heaven skriver:

hrum.... er du sikker på det ikk er herpes (førkølelsesudgaven, IKKE "forneden-udgaven) du snakker om?? Man bruger heller ikke zovir til børnesår - var det ikke dig der skrev det længere oppe???

JAnnie

Jeg har det kun i ansigtet... Jo jeg skrev det længere oppe med Zovir..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

heaven

Dutte84 skriver:

Jeg har det kun i ansigtet... Jo jeg skrev det længere oppe med Zovir..

jamen er du sikker på det ikke er herpes "bare" du døjer med?? tror da aldrig jeg har hørt om man får børnesår gentagende gange?? Døjer nemlig selv med herpes, og har også fået at vide at det er en virus der altid vil ligge i kroppen, når først den er blevet aktiveret en gang.....

Jannie

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

heaven skriver:

jamen er du sikker på det ikke er herpes "bare" du døjer med?? tror da aldrig jeg har hørt om man får børnesår gentagende gange?? Døjer nemlig selv med herpes, og har også fået at vide at det er en virus der altid vil ligge i kroppen, når først den er blevet aktiveret en gang.....

Jannie

Det kan da godt være nu du siger det.... det er skide træls at have...  Og man får det lige præcis når man skal i byen eller andet...

Anmeld

28. august 2009

heaven

Dutte84 skriver:

Det kan da godt være nu du siger det.... det er skide træls at have...  Og man får det lige præcis når man skal i byen eller andet...

nemlig....!! jeg får det også ofte ifm eksamen, jobskifte eller andre "stressede" situationer - temmelig belastende....

Jannie

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

heaven skriver:

nemlig....!! jeg får det også ofte ifm eksamen, jobskifte eller andre "stressede" situationer - temmelig belastende....

Jannie

Ja det er rigtig træls...
Har et nu.. rigtig irriterende...

Nå vil i seng..

Sov godt...

Anmeld

28. august 2009

heaven

Dutte84 skriver:

Ja det er rigtig træls...
Har et nu.. rigtig irriterende...

Nå vil i seng..

Sov godt...

ilm............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.