Hvad sker der?/:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2015

Miss Thunder

Noget nyt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

jenny4

Jeg synes du skal få politianmeldt ham for overfaldet, tage kontakt til hende der vil hjælpe og som er tilknyttet krisecenteret og så ellers få kontakt til en advokat.

Og mht om nogle vil dømme dig, så lad dem. Bare du får den hjælp som du og dine børn har brug for.

pøj pøj ��

Anmeld

24. februar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Kære du

Du skal have hjælp, og det kan næsten ikke gå stærkt nok. Du skal henvende dig på eksempelvis et krisecenter, som flere andre foreslår.

Du kommer fra et meget belastet forhold med en syg mand, og nu står du alene med 4 meget små børn. For deres skyld, og for din egen, skal du handle med det samme og råbe om hjælpe.

Jeg ønsker dig alt det bedste. 

Signe

Anmeld

1. marts 2015

Fru Ebied

Fru Ebied skriver:

Jeg bor i Nordjylland og hjælper gerne.

Er uddannet pædagog og ejer en privat vuggestue . 

ydermere er jeg frivillig på det lokale krisecenter!

Skriv gerne en SMS på 20598620, så kan vi udveksle mere

præcise oplysninger.

Håber at høre fra dig!

Jeg har ferie i hele næste uge.

Mvh Fru Ebied ( Ane ) 

Jeg har desværre ikke hørt noget fra trådstarter, men tilbuddet gælder naturligvis også andre der måtte have brug for hjælp til deres små børn i nordjylland.

Nyt tlf. nr: 28182339

Anmeld

1. marts 2015

LG1986

Ville ønske jeg havde mulighed for at hjælpe dig med børnene. Hvor er det bare så godt at der findes mennesker som vil hjælpe dig som på dette forum  Jeg synes det er godt at i ikke er sammen mere og han har ikke nogen chance for at få den fulde forældremyndighed med den opførsel han har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.