Hvad sker der?/:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2015

Anonym trådstarter

AHM skriver:

Søde du, der er da virkelig ikke noget at sige til at du er udkørt. 

Hvis du boede tæt på, skulle jeg gerne hjælpe dig med børnene! 

Kunne du evt få en barnepige eller lidt rengøringshjælp til hjemmet? 

Tak 

jo, det har jeg overvejet. Jeg kan næsten ikke overskue dagen og vejen pga træthed mere.. Jeg spekulere ikke engang over at få mad længerr. Min eneste energi beuges til at få hjemmet til at være pænt og rent, og Så selvf børnene skal have hvad de har brug for 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Han har altid svinet min familie til og truede dem osv. 

Han har sagt jeg har været utro, at jeg holder børnene fra ham, at jeg er uegnet som mor osvosv.. 

Jeg gør hvad jeg kan for at vi kan få det igen med min familie.. 

Hvordan kan du så syntes jeres ægteskab var godt, når han opførte sig sådan overfor din familie?

Har vennerne slet ikke spurgt dig hvordan det hænger sammen?

Anmeld

10. februar 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Valgte han desværre at gøre.. Han har kørt så mange psykist terror siden, to dage før jeg fødte bankede han mig ned på gaden, mens de store så det.. Og han har truet mig flere gange, hans venner kører rundt og holder øje med mig osv - hele tiden

Bankede han dig?! Så det godt han er væk

jeg er ked af at du ikke kan få hjælp af nogle :/ kæmpe kram herfra!

Anmeld

10. februar 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hvordan kan du så syntes jeres ægteskab var godt, når han opførte sig sådan overfor din familie?

Har vennerne slet ikke spurgt dig hvordan det hænger sammen?

Fordi jeg var naiv og havde kun ham i hoved

Anmeld

10. februar 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Hvor bor du rent geografisk? Jeg kommer gerne og tager din baby med på barnevognstur en times tid, hvis du bor i København, så du kan få en lille pause!

Anmeld

10. februar 2015

helle85

Anonym skriver:

Fordi jeg var naiv og havde kun ham i hoved

sikke et svin 

han skifter låsen ud,slå dig ned, flytter sammen med en ny, vil ikke se sine børn samtidig med at han søger fuldforældremyndighed over de 3  jeg er helt målløs.

hvis han mener du er en dårlig mor, så burde han da have taget børnene med sig, og også søge forældremyndighed over den lille også. utroligt der er nogen der er sådan.

hvis du boede i nærheden af mig ville jeg godt have tilbudt dig lidt hjælp 

Anmeld

10. februar 2015

Røverdatter

Har ét svar til dig: KRISECENTER - NU! Undskylder de store bogstaver, men din situation er alt for alvorlig til at du "bare" er derhjemme alene med 4 børn. Afsted! De vil hjælpe dig!! 

Anmeld

10. februar 2015

EAF

Anonym skriver:

Min mand valgte meget pludseligt en uge før fødslen at han ville skilles.. Jeg har intet hørt fra ham i 3 uger nu, heller ikke i forhold til børnene.. Dvs jeg står med ALT selv!

jeg er så inderligt træt.. Jeg har sindsyg nemt til at blive irriteret! Jeg knogler Hver eneste dag for at få enderne til at mødes, mht til lejligheden, børn, indkøb osv, pg jeg sidder aldrig ned. Nu har jeg boede i min lejlighed i over 1 mdr, og jeg har endnu ikke fået set en film/eller tv,før jeg har ganske enkelt ikke tid! Og alligevel kommer jeg ikke i seng før på den anden side af 1 hver nat, oh så op igen kl 5.30..

Hvad sker der mon? 

Hvor bor du? 

Og få så fat i et krisecenter væk fra ham og hans såkaldte venner! 

Anmeld

10. februar 2015

Røverdatter

Og for resten - vær ikke bange for at han har søgt den fulde forældremyndighed. Manden er syg i hovedet (ja - det udtryk passer perfekt til ham) og det holder ikke en meter i retten det dér!

Som jeg skrev før - afsted på krisecenter - det er det eneste sted hvor du lige nu har mulighed for at koble fra, græde hovedet tomt og muligvis finde tilbage til tilværelsen igen. Der er psykolog hjælp, og personale som bekymrer sig om dig og dine børn! 

Anmeld

10. februar 2015

August2015

Er enig i hvad flere andre skriver. 

Du skal da virkelig have noget hjælp. 

Sådan en situation kan man ikke klare selv. 

Det hjælper ikke, at du ødelægger dig selv fuldstændigt... hvem skal så være der for dine børn?

Få fat i et krisecenter så hurtigt som muligt.

Og fortæl din familie, hvordan det hele hænger sammen. Mon ikke, de vil være der for dig og børnene?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.