Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
suanne85 skriver:Det var tidligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dutte84 skriver:Jeg lagde Julie i seng kl. 19.00... Hun plejer at falde i søvn rimelig hurtigt... Men ikke idag... Når jeg går indtil hende og putter hende godt i dynen, begynder hun at skrald grine... Og så begynder mor her os at grine... Hvornår mon grine maskinen sover....
malucca09 skriver:Hehe det sammen gjorde Malucca her til aften. De har rigtig holdt festPs det lyder også til der er ro nu
Dutte84 skriver:Dejligt... Jeg kunne bare ikke stoppe med at grine, når hun blev ved... Elsker når hun griner... Jeg er ret sikker på hun sover nu.... Temmelig stille...
malucca09 skriver:Hehe jeg kan heller ikke lade være med at grine når Malucca går igang. Og så giver jeg hende sutten og siger MEGET mynding NU skal du sove... Men så tager hun sutten ud g kikker på mig og begynder at grine igenHar lige kikket her... Ingen snyder til mig
Dutte84 skriver:De er så kære de små.... Julie er skide god til at snyde mig...
malucca09 skriver:Hehe Malucca kan også godt snyde mig.... Så ligger hun bare lige så stille og "leger" lille peter edderkop
TbCp skriver:Vi havde så en rigtig hyggeaften med film og chips og Liva fik lov at være længe oppe. Men da hun så skulle i seng gik sirenen ellers igang For pokker hun blev sur....Ville godt nok hellere have haft en grinende pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128