Hun vil ikke sove...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. august 2009

Mira0911

Jeg lagde Julie i seng kl. 19.00... Hun plejer at falde i søvn rimelig hurtigt... Men ikke idag... Når jeg går indtil hende og putter hende godt i dynen, begynder hun at skrald grine... Og så begynder mor her os at grine...

Hvornår mon grine maskinen sover....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

mor_sabina

Dutte84 skriver:

Jeg lagde Julie i seng kl. 19.00... Hun plejer at falde i søvn rimelig hurtigt... Men ikke idag... Når jeg går indtil hende og putter hende godt i dynen, begynder hun at skrald grine... Og så begynder mor her os at grine...

Phillip ville heller ikke sove idag og han plejer bare at være så nem at få til at sove.. hmm... mon der er fuldmåne i aften!?
Nå men det endte med at jeg lagde mig i sengen med ham og gav ham bryst(igen) og nu sover han endelig som en sten
Håber i fik jer et godt grinsov godt

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

mor_sabina skriver:

Phillip ville heller ikke sove idag og han plejer bare at være så nem at få til at sove.. hmm... mon der er fuldmåne i aften!?
Nå men det endte med at jeg lagde mig i sengen med ham og gav ham bryst(igen) og nu sover han endelig som en sten
Håber i fik jer et godt grinsov godt

Hehe vi fik rigtig grinet... Nu er der meget stille inde ved hende, så tror hun snart sover...

Anmeld

28. august 2009

mor_sabina

Dutte84 skriver:

Hehe vi fik rigtig grinet... Nu er der meget stille inde ved hende, så tror hun snart sover...

Dejligt så kan mor gå på weekend
God weekend til jer

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

mor_sabina skriver:

Dejligt så kan mor gå på weekend
God weekend til jer

Jo tak og i lige måde..

Anmeld

28. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Nårh hun ligger rigtig og hygger i sin seng.

Sådan en dag kan Emil også få, er så sødt

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Nårh hun ligger rigtig og hygger i sin seng.

Sådan en dag kan Emil også få, er så sødt

Ja, det er så dejligt at høre de hygger sig... Jeg er sten sikker på hun sover nu...

Anmeld

28. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Ja, det er så dejligt at høre de hygger sig... Jeg er sten sikker på hun sover nu...

Hun faldt nok i søvn midt i legen, måske du er heldig hun sover længe i morgen

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Hun faldt nok i søvn midt i legen, måske du er heldig hun sover længe i morgen

Ja måske... Jeg kan godt regne med at skal op kl. 1.30.. Kæresten skal på arbejde...  Så sover hun nok til omkring kl. 6... 

Anmeld

28. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Ja måske... Jeg kan godt regne med at skal op kl. 1.30.. Kæresten skal på arbejde...  Så sover hun nok til omkring kl. 6... 

Det var tidligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.