Er jeg sippet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.664 visninger
20 svar
4 synes godt om
9. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg er lidt nysgerrig på jeres holding til mit dilemma som gravid. Godt nok ikke noget alvorligt, men for mig ret grænseoverskridende. 

Jeg er første gangs gravid og snart halvvejs, og allerede i de helt tidlige uger hvor begge vores familie vidste at vi ventede os begyndte de at pille/nusse og ae maven. Sådan uden varsel og helt uden at spørge.

Så er det jeg vil spørge jer om det er mig som er sart og sippet? Altså man kan nærmest ikke se jeg er gravid og slet ikke i starten. Det er bare så intimt og så aer folk jeg slet ikke er så tætte med pludselig min mave. Altså hvad forventer de, at genie fra alladin dukker op og giver dem et ønske  Spørg til side, men er det bare mig? Syntes i det er rart folk nusser jeres gravide maver? 

Det skal lige siges at det selvfølgelig er rart når min kæreste gør det og jeg har ikke i sinde at bede folk om at lade hver. Bare en lille debat 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

Bebe89

Nu er jeg ikke selv gravid (endnu!) men jeg synes ikke du er sippet. Jeg synes altså heller ikke det er okay at folk nusser ens mave bare sådan uden videre. Det er stadig privat område, selvom det er udlånt i en periode!  de kan da i det mindste spørge om lov først. Jeg har i øvrigt aldrig rigtigt forstået det der med at nusse eller ae alle gravides maver! Og slet ikke så tidligt.

Anmeld

9. februar 2015

MorDk

Nej du er ikke sippet. Din mave er ikke alle mands eje. 

Jeg hadet det også men mange gange bed jeg det i mig. Det var kun min mand, min mor og mine søskende der havde "tilladelse" 

Anmeld

9. februar 2015

Monski

Anonym skriver:

Jeg er lidt nysgerrig på jeres holding til mit dilemma som gravid. Godt nok ikke noget alvorligt, men for mig ret grænseoverskridende. 

Jeg er første gangs gravid og snart halvvejs, og allerede i de helt tidlige uger hvor begge vores familie vidste at vi ventede os begyndte de at pille/nusse og ae maven. Sådan uden varsel og helt uden at spørge.

Så er det jeg vil spørge jer om det er mig som er sart og sippet? Altså man kan nærmest ikke se jeg er gravid og slet ikke i starten. Det er bare så intimt og så aer folk jeg slet ikke er så tætte med pludselig min mave. Altså hvad forventer de, at genie fra alladin dukker op og giver dem et ønske  Spørg til side, men er det bare mig? Syntes i det er rart folk nusser jeres gravide maver? 

Det skal lige siges at det selvfølgelig er rart når min kæreste gør det og jeg har ikke i sinde at bede folk om at lade hver. Bare en lille debat 

Jeg syntes det var enormt grænseoverskridende når folk rørte ved min mave og sådan havde jeg der under begge graviditeter.

det var ligeså underligt for mig som det ville være hvis de rørte mig på maven imens jeg ikke var gravid

Anmeld

9. februar 2015

Junipige15

Tror mange gange ikke at folk tænker over det, men bare gør det.. Synes det er ok, så længe det er nogle jeg kender.. Men i dag stod jeg i kø i Føtex, hvor en fremmed dame bare kom hen og begyndte at røre, og dét er altså ikke i orden! Men hver sine grænser, og det skal folk bestemt respektere 

Anmeld

9. februar 2015

Anonym trådstarter

De kunne i mit hovede lige så godt have rørt mine bryster, som inden graviditet nærmest også var ikke eksisterende  

puha, jeg troede det kun var mig der var mærkelig. Har en jævnaldrende veninde som jeg så for nylig, vi er næsten lige langt og hendes veninder hang hende om maven og aede og kyssede. Så mærkeligt hvis du spørg mig. 

Anmeld

9. februar 2015

lineog4

Jeg kunne ikke lide folk rørte ved min mave, min mand og børn var okay men andre føltes det kejtet.

jeg sagde dog aldrig noget...

har oplevet at stå på et toilet på en camping plads i Italien hvor en helt ukendt dame pludselig nussede min mave - jo den var stor, men.....

Anmeld

9. februar 2015

Anonym trådstarter

Junipige15 skriver:

Tror mange gange ikke at folk tænker over det, men bare gør det.. Synes det er ok, så længe det er nogle jeg kender.. Men i dag stod jeg i kø i Føtex, hvor en fremmed dame bare kom hen og begyndte at røre, og dét er altså ikke i orden! Men hver sine grænser, og det skal folk bestemt respektere 

Ja det har du nok ret i. Det er da også for mærkeligt. En ting er at tænke man godt kunne ae den mave, men så at gøre det på en fremmed kvinde er alt for weird. 

Anmeld

9. februar 2015

FruStolpe

Tja jeg har bedt folk holde nallerne for dem selv 

Anmeld

9. februar 2015

Chevro

Anonym skriver:

I starten er jeg ved at pande min kæreste en, hvis han bare strejfer min mave! Fordi det er træls og ubehageligt!

men nu når jeg er så stor og nærmest skal af med maven inden så længe, så har jeg et helt anderledes og afslappet forhold til det (: Så kan de fleste sku røre den, uden jeg tænker over det  Men sys det er fedt min familie og dem vi er sammen med, har mærket når hun er totalt voldsom og vender sig osv. Så de kan forholde sig til at der reelt set er noget derinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.